vandaag NOD

A

Anoniem

Guest
en heb vanmorgen getest???

en 2 streepjes de ene niet net zo duidelijk als de ander maar echt wel een duidelijk streepje om te zien.

Maar nu vraag ik me af, kan ik nu alsnog ongesteld worden.

Ben zo bang!

Avies.

Liefs Dolfijn

Hoi Dolfijn,

Volgens mij mag ik jou voorzichtig feliciteren
toen ik bijna 3 jaar geleden de test deed van mijn zoontje was het streepje ook zoooo vaaaag dat ik echt heel goed moest kijken of at het wel echt een streepje was!!
dag erna een test bij apotheek gehaald en die gaf meteen   twee dikke strepen.

ik denk dat gewoon lekker zwanger bent meis

geniet ervan, liefs Prietje

Ik denk ook wel dat je zwanger bent! Zo'n test verkleurt alleen maar indien er zwangerschapshormoon in je urine zit. Ik snap wel dat je het allemaal nog reuze spannend vind! Ik zit vandaag een beetje in hetzelfde schuitje. Vandaag is mijn NOD....Ik ben ontzettend zenuwachtig! Ik heb geen buikpijn, borsten zijn groot en af en toe pijnlijk en mijn temperatuur is nog steeds hoog. Maar aangezien mijn lichaam me de afgelopen maanden al eerder heeft gefopt, durf ik niet zo goed te hopen dat het deze keer wel raak zou zijn. Heb met mijn mannetje afgesproken dat we maandag een test gaan doen, als ik in de tussentijd nog niet ongi ben geworden. Dus ik moet nog even het week-end door zien te komen!

He dolfijn,

gefeliciteerd hoor!
Een streep is een streep, maar ik kan me voorstellen dat het nog erg onwerkelijk is. Anders doe je toch morgen nog een test om er zeker van te zijn?
Succes en geniet van je zwangerschap.

He Dolfijn,

Dit is een goed teken, super voor je.

Ik feliciteer je bij deze vast, want die streep wordt vast de komende dagen dikker.

Heeft dat duimen vanmorgen toch goed geholpen.
Bij mij is het nog rustig op het front.

Heb alleen last van gespannen borsten en steekjes vanuit mijn lies naar mijn buik.
Dus afwachten maar, ik probeer er een beetje vanuit te gaan dat ik ongi word om zo te hopen dat de tijd tot volgende week donderdag wat sneller gaat.

Geniet er maar lekker van meid.

Liefs,
Jasmijn

he meid, hartelijk gefeliciteerd en geniet ervan he!!!
liefs tamaar

gefeliciteerd!!!!!

Lekker genieten van de komende tijd!!!

Liefs,Swinnie

Ja hoor! Jij bent zwanger!!! Gefeliciteerd!!!!!!!

Doe morgen nog maar een testje ter overtuiging en geniet er ondertussen maar alvast van.

Groetjes,

Tammy

Terug
Bovenaan