vandaag NOD

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag me NOD, maar nog geen ongi te bekennen.
Ik heb ook helemaal niet het gevoel dat ik ongi moet worden ofzo.
Voel me al sinds woensdag met vlagen erg misselijk (had ik bij me zwangerschap van Luca ook)
Heb dus donderdag een test gedaan, deze was negatief. Jaja ik weet het, véélste vroeg getest.
En ik weet ook dat ik eigenlijk nu nog een week moet wachten met testen, maar zit echt enorm in spanning nu.
Wie hebben er vandaag nog meer NOD?? Of zit ik alleen in spanning?

groetjes Larissa

Hoi,

Ik had ook vandaag mijn NOD, maar ben helaas gisteren ongesteld geworden, dus op naar ronde 3. Ik had totaal geen verschijnselen, dus het kwam niet helemaal onverwacht
Ik zal duimen voor je, wanneer ga je weer testen?

Groetjes,
Liene

Hoi Liene,

Ik kon het niet laten en heb vandaag toch maar weer getest.
En warempel zag ik daar niet als ik héél héél goed keek een erg vaag licht streepje???
Of verbeeld ik het me maar???
En ik heb niemand waar ik de test aan kan laten zien want mijn mannetje komt morgenavond  pas thuis van zijn werk.
Hmmz... erg vervelend die onzekerheid.
Toch over een paar dagen nog maar eens testen.

groetjes Laris

heej,

gewoon morgen weer een testje wagen, in onzekerheid zitten is ook echt niet lekker, misschien is dat vage streepje morgenvroeg (met ochtendurine) wel duidelijk genoeg...

xxx

duim duim duim

Hoi hoi!
Ik had zaterdag mijn NOD..
Niets te voelen en nu nogsteeds niet!
Heb vanmorgen getest.. Negatief!
Vind het erg vreemd!
Had een cyclus van 26 dagen en die beviel me erg goed!
Maar ben bang dat hij nu dus behoorlijk omhoog gaat schieten!
HELAAS!

Grrr ik word hier helemaal gestoord van!!!
Gisteren zag ik echt een streepje, test ik vandaag voor alle zekerheid nog es....
NIKS te zien!!!! Ook het teststreepje was deze keer erg vaag.
En ook nog steeds geen RD, ben inmiddels  2 dagen overtijd.

Ik snap er geen jota meer van. Wat jullie?

groetjes Larissa

jeetje wat spannend
ik zou morgenvroeg gewoon nog een keer een test doen omdat het teststreepje ook niet echt duidelijk was
veel succes en ik duim voor je

liefs ikjes

Hoi Larisjuhxxx en Rian,

Meiden wat een onzekere tijd. Eerst wel een licht teststreepje en dan niet, of een negatieve test. Houd wel moed want jullie zijn voorbij jullie NOD en de RD zijn er nog niet. Ik zal voor jullie duimen.

Groetjes,
Liene

Terug
Bovenaan