Vandaag NOD

A

Anoniem

Guest
Goeiemorgen allemaal,

Ik heb het ff nodig om ff van me af te typen...
Zoals het onderwerp al aangeeft heb ik vandaag mijn NOD.

Sinds gisteren heb ik de buikpijn die ik normaal heb als ik ongi moet worden, en meestal ben ik dan met een uurtje ook ongi. Maar nu, nog geen RD te bekennen.

Ben al een aantal dagen vreselijk misselijk 's ochtends, en vreselijk emotioneel, maar ik heb al zoveel gelezen dat je lichaam je zo voor de gek kan houden, dat ik gewoon nog niet wil en durf te testen omdat ik er eigenlijk vanuit ga dat hij toch wel negatief zal zijn en ik dit zo zonde van 't geld vind.

Ik heb mezelf voorgenomen, dat als volgende weekend de RD er nog niet zijn, ik pas mag testen van mezelf, ik hoop dat ik dit vol kan houden en anders hoop ik dat m'n ongi nu heel snel door gaat zetten.

Liefs,
Con

He Con...

Wat vreselijk spannend!!!!! Wat zou het super zijn als het raak is!

Bij mijn eerste kindje heb getest op de dag dat ik ong moest worden! En positief dus...
Nu ga ik twee dagen wachten, als de red devils weg bliujven! Dit omdat het dan zaterdag is...kunnen we er in het wekeend van genieten!

Maar goed...weet je zeker dat je zolang wilt wachten? Duidelijkheid is ook wat waard! En wie weet kun je dan een week langer van je zwangerscap genieten...

Wat je ook doet heel veel succes!

ROos

Spannend! Enne, als je het niet volhoudt tot volgende weekend, toch vast testen hoor komende week. Dan kun je in het weekend nog meer genieten met z'n tweetjes, want dan ben je al een beetje aan het idee gewend!

Toen ik zwanger was van ons eerste kindje dacht ik ook dat ik me inbeelde dat ik misselijk was. Maar was dus wel degelijk zwanger!

Groetjes,
mv Tijs

Goeiemiddag allemaal,

Pfff ben blij dat morgen m'n vakantie erop zit en ik weer ff wat afleiding heb, want ik begin echt gek te worden.

Vrijdag en zaterdag dus vreselijke ongipijnen gehad, gisteren was, uitgaande van een standaard cyclus van 28 dagen, m'n NOD.

Gister aan het eind van de middag kon ik het niet meer volhouden, en heb ik getest, negatief helaas.

Ondertussen nog steeds geen RD te bekennen, hier kan ik dus heel slecht tegen
Denk dat mn lichaam me gewoon vreselijk voor de gek aan 't houden is...

Ik ga maar ff verder in de tuin, heb echt even afleiding nodig... kan wel  en waarom... ja de onzekerheid uiteraard... en ben ook beetje boos op mezelf dat ik toch getest heb... kon gewoon niet meer wachten... vind het een beetje slap van mezelf.

Heb me nu echt voorgenomen dat ik, mochten de RD niet komen... ik niet eerder dan volgend weekend mag testen (op vrijdag begint het weekend toch? ).

De rest van de dames uiteraard ook nog heel veel suc6, en ik hou jullie op de hoogte.

Moest het ff kwijt...

Soms zou ik willen dat ik wat nuchterder kon wezen, en ben dan ook blij dat ik een vriendin heb die me af en toe 's ff met beide beentjes op de grond zet...

Heel veel liefs en geniet van 't mooie weer!

Kus
Con

***The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams***

1e ronde, 1e kindje

Hoi hoi.
Rot voor je zeg!
Ik weet dat je het iedere keer hoopt dat als je 1 of 2 dagen overtijd bent.
Heb het zelf in het begin gehad dat ik meteen gng testaen na 1 of 2 dagen en als ik dat had gedaan werdt ik 1 of 2 dagen later ongi!
Zelfs 1 keer werd ik een week later ongi!!
Komt misschien ook omdat je je zo druk maakt erover en dan blijft de ongi weleens uit.
Het vrouwellijklichaam is een raar ding dat niet valt te peilen.
Ik hoop natuurlijk voor je dat de test het mis had.
Wanner ben jij met de pil gestopt??
Liefs Wonderwensje.

quote: wonderwensje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2007 14:10:13'));

Hoi hoi.
Rot voor je zeg!
Ik weet dat je het iedere keer hoopt dat als je 1 of 2 dagen overtijd bent.
Heb het zelf in het begin gehad dat ik meteen gng testaen na 1 of 2 dagen en als ik dat had gedaan werdt ik 1 of 2 dagen later ongi!
Zelfs 1 keer werd ik een week later ongi!!
Komt misschien ook omdat je je zo druk maakt erover en dan blijft de ongi weleens uit.
Het vrouwellijklichaam is een raar ding dat niet valt te peilen.
Ik hoop natuurlijk voor je dat de test het mis had.
Wanner ben jij met de pil gestopt??
Liefs Wonderwensje.

Hoi Wonderwensje,

Ja idd, ik denk ook gewoon dat m'n lichaam me voor de gek houdt omdat ik me zo druk maak.

Ik mag ook nog helemaal niet klagen eigenlijk, zit pas in mijn eerste ronde, heb begin juli m'n strip leeggemaakt.

Liefs,
Con (zazaziezo op sp) ;)

Zo blij als dat ik was dat ik vandaag weer mocht beginnen met werken na m'n vakantie, zo doodongelukkig voel ik me nu.

Ik ga echt door de grond van de buikpijn, nu lager in de buik met een uitstraling naar de onderrug... Ik kan bijna niet zitten van de pijn, maar ja, m'n eerste dag op 't werk wil ik ook weer niet eerder naar huis gaan of me ziek melden.

Verder qua RD nog niets te bekennen.

De assistente (een andere) van de huisarts gesproken en nu moet ik morgenvroeg weer ochtendurine brengen zodat ze NOG een keer gaan testen op blaasontsteking... als er eenmaal op blaasontsteking getest wordt kan ik er toch vanuit gaan dat die test moet kloppen?

Soms zou ik weleens ff willen dat ik een man was hoor... getver, kan wel janken, en weet ook niet of ik het vandaag toch wel ga redden tot half 5....

Liefs,
Con

Hey Zazaziezo,

Ik zit in precies hetzelfde schuitje als jij.. Ik had afgelopen zondag kunnen testen, maar op die dag had ik ook ongesteld moeten worden dus dachten wij ook we wachten wel ff af is zonde dat je dan test en het is toch negatief.. Ik ben nu nog niet ongested maar idd wel apart gevoel in m'n buik. Wij testen ook aankomend weekend als ik nog niet ongesteld ben. Ben wel elke keer bang om naar de wc te gaan en er dan achter te komen dat het niet zo is dus daarom kan ik nu ook nog wel niet ongesteld zijn.
Ik hoop voor je dat het raak is en dat je kunt gaan genieten van een heerlijke zwangerschap.

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan