Vandaag NOD

A

Anoniem

Guest
Vandaag m'n NOD, tenminste, dag 29 van de cyclus die normaal gesproken 28 dagen duurt, maar uitgaande van de laatste ronde toch maar vandaag aangehouden.

Ik heb al een aantal dagen flink last van m'n buik, krampen en trekkend gevoel. Ik heb echt zoiets van, laat maar doorzetten die menstruatie, dit is niks! Ook hebben we vrijdag a.s. een bruiloft en dan ben ik liever niet ongesteld, dus schoot het maar eens op...

Verder wel heel moe, maar dat komt door thuis en werk... hebben niet echt kunnen klussen deze maand nl.

Alle andere wachtenden: hopelijk wordt het wachten beloond!

Liefs Sabien

Lieve sabien,
Dus je verwacht niet zwanger te zijn. Jammer! Toch ga ik voor je duimen! Hou ons op de hoogte als de rode duivels toch komen.
Liefs, brittany

Hai Sabien,

Wat rot zeg! Ik deel hetzelfde gevoel hoor, ook al hebben wij wel 'goed' kunnen klussen. Als het dan toch niet raak is, laat die duivels dan maar komen he?

Maar goed......geen bloed, geeft moed!
Ik ga toch voor je duimen! ******

Liefs Lynn.

Haha Lynn, geen bloed, geeft moed :)

Ik blijf natuurlijk stiekem hopen maar het zal wel niet. Ik heb ook helemaal geen klagen want als ik hier verhalen lees denk ik: ik mag blij zijn dat we al een gezonde zoon hebben en dan een miskraam, tja, het kan in ieder geval.

Wie weet is het wel raak, dan is het toch weer snel, net als bij onze zoon Job, toen was het ook ronde 3.

Wie weet en anders: opschieten rode duiveltjes!

Hai Sabien,

Ik ben wel nieuwsgierig hoor! Heb je al getest? Ik hoop op positief nieuws!

Vanmorgen getest, helaas, negatief. Nog geen enkel verschijnsel van een naderende menstruatie dus kan niets anders doen dan afwachten :-(

Oooohh....wat balen zeg! Maar je weet het, er zijn ook dames die pas een aantal dagen na NOD positief hebben getest dus nog niet opgeven! Zolang die RD's er niet zijn, is er hoop!

Sterkte met wachten! Liefs

Terug
Bovenaan