Vandaag nod.....

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Vandaag is mijn nod volgens mijn laatste cyclus. Er is nog niks in zicht en voel eerlijk gezegd ook weinig dus weet echt niet welke kant het opgaat...... Ben al een paar dagen snotverkouden dus misschien dat dat ermee te maken heeft.

Ga denk ik na het weekend pas testen voor die tijd zijn mijn man of ik aan het werk en we willen het graag samen doen....... Zo wachten we nog een paar daagjes want gezien mijn slijm denk ik dat mijn nod maandag is.

Hier gemengde gevoelens dus........

Hey beauty!
Wat spannend voor je zeg! Voel je normaal wel de duivels in aantocht?? Je kunt dan beter nog even wachten met testen, ik vind een negatieve test altijd zo'n teleurstelling.... jij vast ook anders had je wel getest:)
Hopen op het weekend geen duivels, het is je gegund meid!!
Ik duim met je mee!

@ Mascha voel het niet altijd aankomen hoor... Vorige keer had ik al een week lang kramp maar soms ook niet. Heb idd geen zin in een neg test en werd vorige keer ook pas s avonds dus wil vandaag zo ie zo afwachten

Hai Beauty,

Spannend hoor!! Ik hoop het zoooo voor jullie!! Knap dat je nog even een paar dagen wacht maar ik begrijp dat je graag samen wilt testen.... Ik hoop voor jullie dat je 2012 met een knal positieve test mag beginnen!!

Ik duim ook mee! ********

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan