Vandaag NOD!

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Mijn NOD is vandaag, en jahoorr had al het eerste spoortje bloed aangetroffen... Jammer en helaasss. Dus met volle moed op naar ronde 4!

Fijne dag allemaal

Balen zeg! Mijn nod stond eigenlijk ook voor vandaag, maar mijn ei kwam laat en is dus toch vrijdag geworden.

Hopen op ronde vier!

Liefs Daisy

ja dan gaan we voor een februari kindje haha die eerste van mij is ook van februari. Zegt niks kan altijd nog een eind januari of begin maart kindje worden!

He dat is balen, hopen op ronde vier (bij mijn eerste zwangerschap was dat ons geluksnummer dus wie weet ;))) Veel liefs

haha ja de eerste keer was ik in dec gestopt met de pil. Heel gek in maart ging ik er weer aan voor een maand. ( schiet lekker op) maar werd geopereerd! En toen weer gestopt in april zeg maar en dan was ik in mei of begin juni bevrucht dus ja heeft het nou een half jaar geduurt of eigenlijk maar 2 maanden of 5 tja het maakt me niet uit. Kan er nu wel een jaar over doen maar word steeds nuchter eronder. Je moet wel anders word je gek. Ja ben gewoon vrolijk eronder. Moet wel moet leren geduld te hebben gewoon verder klussen. Is ten slotte ook geen straf!

groetjess

Terug
Bovenaan