Vandaag of morgen zwangerschapstest

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo meiden</p>Ik heb een regelmatige cyclus, meestal krijg ik 2 dagen voor menstruatie spotting en vandaag moet ik eigenlijk ongsteld worden maar tot nu toe nog niks .Gisteren heb ik een zwangerschapstest gedaan die was negatief. Ik dacht ja het komt nog wel. Ik heb ook  geen zwangerschapssymptonen af en toe doen mijn borsten pijn. Ik geloof het niet hoor dat ik zwanger ben aangezien ik al 2 jaar bezig ben. Ik heb nog maar 1 zwangerschapstest wat is verstandig vandaag of morgen testen?

Hoi zonnebloem
Ik zou nog een paar dagen wachten kan zijn dat het hcg nog te laag is om te meten sommige hebben pas een week na de nod een positieve test 

Hoi Carolinerkj,
 Bedankt voor je reactie dat is idd dan beter hoe moeilijk het ook is.Voordat ik weer een negatieve zwangerschapstest heb.

Ik zou om de dag testen. Weet je zeker wanneer je eisprong was?

Hier nagenoeg hetzelfde.. ik had gister ongesteld moeten worden volgens de app... deze klopt echt al jaren en ik word altijd de avond ervoor, die dag of hooguit de ochtend erna ongesteld, maar nu dus nog niks.  Ik voel me al wel een beetje zwanger, maar ik weet niet of mijn hoofd met me speelt. Zo ben ik al een tijdje erg moe, vreetbuien en zijn mijn borsten groter. De test vandaag was negatief, dus ik ga het morgen nog eens proberen.  Ik weer niet wanneer ik bij mijn vorige zwangerschap heb getest, volgens mij was dat ook toen ook 2 dagen na mijn NOD

Er is idd nog hoop marjooww. Ik ga morgenochtend ook  even testen. Het bleef bij mij met 2 druppels. 

Terug
Bovenaan