vandaag of zondag testen!!!!!!!!!!!! spannend

A

Anoniem

Guest
hoi meiden.............................

vandaag vrijdag en ik had vorige week donderdag ongi moeten worden... tenbminste als je uitgaat van een gemiddelde cyclus van 28 dagen... ik weet de mijne nog niet  ( eerste maand vergeten)

sinds een poosje gevoelige, grotere en pijnlijke borsten, het gevoel ongi te worden en nu ook sinds twee dagen hele zere onderrug, maar niet misselijk ofzo..

dus het kan net zo goed zijn dat ik ongi moet worden!!
 herkennen julllie de symptomen, en dan vooarl een zere rug want ik weet niet of dat een symptoom van zwangerschap is, hoop het wel hihihihihi

met mijn vriend besloten of vandaag of zondag te gaan testen, strakjes een test kopen, dorp verderop.............!!
vind het doodeng.......

groetjes tobi ( ronde twee)..

Jeetje spannend zeg!!
Ik hoop voor jullie dat het raak is..

Dat je zolang kan wachten met testen
Grtjes

Jeetje, da's spannend zeg!
Je bent erg overtijd dus wie weet...
Heb geen ervaringen met zwanger zijn maar ik was ook behoorlijk overtijd en had erge last van veel moeten plassen en pijn aan mijn onderrug.
Maar helaas...vanochtend ongi geworden.
Natuurlijk zegt dat niks over jouw toestand! Ik hoor maar al te vaak dat zwangerschaps verschijnselen heel erg lijken op ongi verschijnselen!
Nu was het bij mij eigenlijk sowieso waarschijnlijker dat ik niet als wel zwanger was dus de teleurstelling was niet zo groot.
Maar ik hoop voor jou dat het raak mag zijn!!
Ik duim voor je!
Laat je weten wat het geworden is?
Liefs, Billie

Toen ik nog niet wist dat ik zwanger was van Dana konm ik eigenlijk niet wachten met een test doen. Heb m toen alleen gedaan omdat Barry zei als je volgende maand nog niet ben is het vroeg genoeg. Hij had niet gedacht dat het zo snel kon gaan

DOEN DIE TEST!!!!!

Renate

Terug
Bovenaan