Hoi hoi,
Vandaag ga ik weer naar het ziekenhuis. Ze gaan kijken of het vruchtje uit me is gekomen.
Waarschijnlijk heb ik het vorige week donderdag verloren. Het is misschien raar, maar ik heb het afgespoeld en op een wit blaadje gelegd.
Met een euro ernaast om te laten zien hoe groot het vruchtje was. En toen heb ik er foto's van gemaakt. Misschien hebben ze er wel wat aan in het ziekenhuis.
Ook heb ik een verslag gemaakt vanaf het begin toen het fout ging. Tot de dag dat ik geen bloed meer verloor.
En ik heb ook een hele waslijst gemaakt met vragen over de onderzoeken.
Wat ik me de laatste dagen ook weer herinnerde is dat ik waarschijnlijk 14 jaar geleden ook een mk heb gehad. Ik was toen net aan de pil en mocht niet sexen de eerste maand.
Waarschijnlijk hebben we dat wel gedaan. Want toen ik ongesteld was kwam er een raar vliesje uit me. Maar ja, ik was toen 16 en durfde er niet echt over te praten.
Maar nu ik het vruchtje deze keer zag leek het wel op het vliesje van 14 jaar geleden.
Dus dat ga ik ook maar vertellen.
De vorige keer had ik trouwens een mooi rond zakje, nu leek het wel ontploft.
En deze keer heb ik denk wel 6 stolsels verloren ter grootte van het vruchtzakje. En wat minder bloed dan de vorige keer. En dus geen krampen gehad.
Want de vorige keer had ik geen stolsels maar heel veel bloed. En wel twee uur krampen gehad.
Sorry dat mijn verhaal zo lang is. Maar ik wilde het even kwijt.
Ik laat van me horen.
Liefs Nance