Vandaag ongi geworden...

A

Anoniem

Guest
Vandaag is mijn NOD dag en ja hoor toen ik vanmorgen wakker werd..... Ik baal als een stekker en mijn mannetje ook.Op naar ronde 6 nu, hopelijk is juni een vruchtbare maand!
Deze maand wil ik het proberen met een ovulatietest, heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb een exacte cyclus van 24 dagen wanneer moet ik met de test beginnen?

Monique weet jij al wat? Ik hoop voor jou goed nieuws!

groetjes Syl

hoi syllie,

ik heb er geen ervaring mee, maar je word 14 dagen na je ovulatie ongesteld. dus bij jou zou dat dag 12 zijn. wat ik zo lees op dit forum begin je 3 dagen vantevoren met testen of je eisprong er komt.

maar wacht nog even wat reacties van "ervaren" testers af.

liefs esther23

Oh wat shit voor je zeg!!!!  Ik ben nog niet ongi geworden maar ik denk wel dat het er aan zit te komen hoor. Hopen dat het volgende maand raak is. Nu maar even lekker de zakken chips en de chocola uit de kast trekken en nog maar even een toastje met franse kaas want nu mag het nog hahaha

Groetjes Monique

Hoi,

Ik had vorige keer een cyclus van 26 dagen, deze keer van maar 25 dagen. Tot mijn grote teleurstelling ben ik gisteren ongesteld geworden .
Ik had wel een ovulatietest gedaan en op dag 14 van mijn cyclus ( de dag waarop ik de  keer daar voor  ongesteld ben geworden was dus dag 1 ) gaf de ovulatietest 2 streepjes aan en toen moest dus ongeveer mijn eisprong zijn geweest. Mijn cyclus was dus korter dan "normaal" ( 28 dagen) maar de ovulatie was wel precies op dag 14.
Jammer heeft het klussen rond de ovulatie niet geholpen, maarjah, volgende ronde beter. Dit wordt nu ronde 3 voor ons.. dus we zien over ongeveer een maandje wel weer...
Maar ik baal stiekem wel een beetje...

Terug
Bovenaan