vandaag ontslagen uit het ziekenhuis...

A

Anoniem

Guest
hoi hoi allemaal,

Ik ben net 2 uurtjes thuis vandaag, kom net uit het ziekenhuis. Ik had vorige week al geschreven dat ik flink last had van een vaginale schimmelinfectie en daar liep ik zeker al een week mee en al van allerlei pillen en zalfjes geprobeerd maar niets hielp. Tot ik vrijdagochtend wakker werd en me niet lekker voelde, dus ik de oudste naar school gebracht en de kleinste was gelukkig al bij oma en ben lekker mn bed weer ingekropen. Tegen 10 uur stond mn vriendin aan de deur en we zaten thee te drinken en ik zat zo te bibberen van de kou kon niet meer ophouden, was echt niet normaal meer. We zeiden ach zal wel griep zijn, we moesten er nog om lachen. De hele dag doorgesukkeld, dan ijskoud dan weer zweten en smiddags toch even de ha gebeld met 39.2 graden koorts. Mn vriend urine gebracht en dat bleek niet goed te zijn. De huisarts zou wel even langs komen. Nou zei hij, het is een blaasontsteking die al onderweg is naar de nieren en ik zal je een kuurtje geven en als de koorts zondag niet weg is moet je maar weer bellen. Savonds lag ik met 39.8 graden koorts doodziek te wezen, toen de dokterspost gebeld en die stuurden me door naar het ziekenhuis. Nou daar aangekomen om half 12, werd ik opgevangen op de verloskamer allerlei onderzoeken, urine en bloed afgenomen dat ging door tot half 5 sochtends en kwamen ze tot de conclusie dat ik erg ziek was en toch maar een nachtje moest blijven. Met de baby was gelukkig alles goed.
Nou blijk ik dus ergens toch een fikse ontsteking te hebben, met het gevolg dat ik zaterdag nogmet flinke koorts in het ziekenhuis moest blijven. Steeds temperaturen, aan het infuus voor vocht en antibiotica, bloed prikken en ik voelde me echt ziek bah bah..Maar gelukkig knapte ik zondag weer een beetje op en ging de koorts langzaam weg, niet normaal met dit weer hoor, je drijft letterlijk het bed uit.
Gisteren mocht het infuus eraf en vandaag mocht ik weer naar huis. Maar toen bleek ook mn hb te laag te zijn dus daarvoor ook pillen gekregen en nog een antibioticakuur gekregen voor 8 dagen.
En mn ha maar zeggen och bel zondag maar als het niet over is maar ondertussen echt dood en doodziek in het ziekenhuis gelegen.
Dat is toch wel fijn hoor, je wordt steeds in de gaten gehouden, krijgt steeds een ctg en dan weet je dat je kindje het gelukkig allemaal goed doet.
Maar alles bij elkaar, ik ben blij dat ik weer thuis ben. Enne die schimmelinfectie is bijna over, mag ook wel na 1,5 week.
En de ha is nu met vakantie maar volgende week sta ik bij hem op de stoep met een brief van het ziekenhuis.

Groeten patricia
29 wkn en 2 dagen zwanger, 3e kindje

Jeetje meid, wat een toestanden. Kan die kuur geen kwaad voor de baby?? Zal wel niet, want je bent goed in de gaten gehouden en ze weten best wat ze doen.
Nu gelukkig weer thuis. Hopelijk knap je nu echt snel weer op!!
Sterkte met de warmte ook.....
Groetjes, Patricia

mijn god wat een gedoe

gelukkig ben je weer thuis en is alles goed met jullie!!

Terug
Bovenaan