Hoi meiden ik heb vandaag de echo gehad en dat was zo super. De arts nam ook alle tijd ervoor en zo hebben we een echo van een half uur gekregen!! We hebben het kindje echt goed kunnen zien en horen. Zijn hartslag was zo sterk dat ik me afvroeg of het niet de mijne was. Maar de arts zij dat ik dan een nier afwijking zou hebben als me hart zo snel klopten Het kindje zit op de juiste plek en groeit goed. Ook mijn HB was goed 8,2. Over twee weken krijgen we weer een echo joepie, toch nog een voordeel dat je in het ziekhuis behandelt bent. Ook moeste we nadenken over ene prenetale screening met een combinatie test. Maar we hebben besloten dit niet te doen omdat ik pas 23 ben en de kans er klein is. Ik ben nu precies 8 weken en 2 dagen. En krijg een echo met 10 weken nog en eentje met 12 weken. Spannend misschien ga ik daarna over na een verloskundige praktijk.
Zo zie je maar meiden ook ik ben na twee jaar eindelijk zwanger, geef de moed nooit op ondanks alle tegenstand .
Liefs van Mariska
Zo zie je maar meiden ook ik ben na twee jaar eindelijk zwanger, geef de moed nooit op ondanks alle tegenstand .
Liefs van Mariska