vandaag ook al weer de 20 wk echo gehad wat lief!!!!

Hoi allemaal,

Hoe gaat het met iedereen!!!!
Heb weinig tijd om te forummen we gaan over 3wk al weer trouwen en daar heb ik het vooral druk mee en dan nog werken en een klein meisje die ook aandacht nodig heeft, dus erg drukjes!!!!

Maar vandaag dus de 20wk echo gehad en het was weer genieten hoor en zo mooi weer om te zien!!!!
Alles was goed en met mij ook dus we zijn weer erg tevreden!!!! Moet zeggen dat deze zwangerschap twee keer zo snel gaat als de eerste of dit komt omdat je al een kleintje hebt maar je hebt geen tijd om na te denken zo apart!!!! Maar wel genieten hoor en vanaf 24 september begint het zwangerschaps zwemmen heerlijk ff tijd voor mezelf en ons wondertje!!! En vanaf 21 oktober begint de zwangerschapsvoorbereiding weer kan niet wachten heerlijk!!!
Oh ja moet 10 september naar Düsseldorf voor de uitgebreide echo om alle organen na te kijken of alles gezond is i.v.m. mijn leeftijd (37 jaar). Dus spannend maar ook erg mooi denk ik!!!

Nou meiden susses met alles en tot weer eens!!!

Liefs Sandy 21wk en 1dag

Wat fijn dat alles goed is!! Ik vind dat de 2e zwangerschap ook echt voorbij vliegt. Een kind en een baan erbij zorgt ervoor dat je tijd tekort komt lijkt het wel. Zolang we genieten is het goed toch?

gr.Ing

Huh? Wat gek! Hier doen ze de 20wk echo om juist te kijken of alles goed is; alle organen worden nagekeken, bloedsomloop word nagekeken, kindje word aan alle kanten opgemeten (hoofdje, beentjes, ...), .... Deze echo is bij ons een echte medische echo om te kijken of alles goed is met het kindje, ongeacht je leeftijd. Dat medische aspect staat op nr 1 en niet zozeer de lol/om te kijken wat het is. Wat doen ze bij jullie dan met de 20wk echo? Gewoon even een gewone echo ofzo dan??
Grtz, Esther.

Terug
Bovenaan