vandaag op controle geweest!!!!

Hey allemaal,

Was al ff niet meer hier geweest we zijn erg druk met de voorbereiding van ons huwelijk we gaan op 26september ook nog eens trouwen!!!!

Zag dat toch al een aantal meiden een mk hadden gehad vindt het vreselijk voor jullie allemaal wil jullie allemaal heel veel sterkte toe wensen de komende tijd en ik hoop dat jullie als jullie er weer aan toe zijn weer zwanger zullen zijn   en dat alles dan gewoon goed gaat!!!

Vandaag dus op controle geweest ben nu ruim 10wkjes en had dus een mooie echo alles was goed en het kindje deed het ook erg goed!!!! Alle conroles waren goed bloeddruk en HB!!! Verders krijg ik 16 juli een nekplooimeting i.v.m mijn leeftijd(37 jaar) en de 21 juli weer een normale controle met weer een echo, je kunt in Duitsland een pakket kopen zodat je elke 4 weekjes een echo krijgt dat hebben we maar weer gedaan!!!! Das toch wel weer gerustellend allemaal!!!!

En hoe gaat het verders met iedereen ook al een mooi buikje ik groei enorm kan geen normale broeken meer aan maar vindt het geweldig allemaal!!!

Nou mieden succes allemaal en tot weer eens!!!

Liefs Sandy 10 wk en 4dgn

hoi sandy

wat leuk voor je dat alles zo goed gaat,
ik ben ook vandaag op controle geweest maar geen echo gehad helaas.
(stiekum op gehoopt) ik ben vandaag 12 weken en pas ook nix meer.
begin al aardig te groeien en aan te komen haha.
ik krijg pas weer een echo op 25 augustus als ik 21 weken ben!!
ik ben nog erg moe,en mijn bloeddruk   is en hb is wat te laag
maar verder gaat ie lekker..
nou tot horens en fijne zwangerschap.
liefs wenn

beetje late reactie, maar fijn dat alles goed is! Toch weer een opluchting he.
 Ik heb 2 weken geleden een echo gehad (8 weken), was nog niet zoveel te zien, behalve een vlek en een kloppend hartje en dat was natuurlijk het belangrijkste. Over 2 weekjes krijg ik weer een echo! Dan is er vast meer te zien.

Terug
Bovenaan