Vandaag op de helft alweer!

Hey meiden,

Vandaag ben ik 20 weken zwanger wat gaat dat snel zeg!zit alweer op de helft.
Moet wel zeggen dat ik deze zwangerschap van ons tweede kindje sneller vind gaan.
Ik voel me top! geen klachten.De baby schopt al aardig en is best druk mijn vriend voelt het ook goed.
We zijn al bijna klaar met de babykamer de muren zijn geschilderd blauw met groen en de spullen staan erin,de gordijnen zijn ook besteld.
We hebben ook al wat kleertjes gekocht,we moeten nog wat kleine dingen hebben voor de rest hebben we eigenlijk alles al.
We zijn erg vlot haha!
We hebben ook een naam denk wel dat die het gaat worden.
Ben ook een beetje aan het kijken naar geboortekaartjes maar daar kom ik niet echt uit ik zou wel iets wat met voetballen te maken heeft willen,lijkt me wel gaaf.maar kan het nog niet echt vinden.

jaja meiden het gaat hard!!

Liefs Zonnetje
20 weken zwanger

Hoi zonnetje,

Wat fijn zeg dat je al weer op de helft bent van je zwangerschap. Nog ongeveer 1,5 week en dan zijn wij ook op de helft van de zwangerschap.
Ook ik vind deze zwangerschap veel sneller gaan als bij de 1e. Wat fijn dat je helemaal geen klachten hebt. Ik heb nog steeds erg veel hoofdpijn en me bandenpijn begint al op te spelen, maar verder ook geen klachten. Wat ontzettend leuk dat je vriend je kleintje ook al kan voelen. Me man heeft ons kleintje nog maar 1x gevoeld. Heel lichtjes. maar deze is ook een heel stuk rustiger in de buik. Ik voel hem vaak meer bewegen, dan dat ik schopjes voel.
Lekker toch dat je alles zo op tijd klaar hebt??? Hoef je bijna nergens meer aan te denken en kun je gewoon lekekr gaan genieten. Wij krijgen dit weekend de babykamer klaar en volgend weekend wordt de babykamer dan geleverd.
Jongens naam zijn we wel al over uit, maar over een meisjes naam twijfelen we tussen 2 namen.

Nou meiden, allemaal nog lekker even genieten van de zwangerschap.

Liefs marielle 18+3 w

Zo je bent snel met alles, lekker zeg

ik ben ook op de helft, vandaag precies 20 wkn en di de echo. Spannend.

Hier is de commode bijna klaar met verven en dan moet ik het ledikantje ff een beetje schuren en beitsen en dan behangen en gordijnen en dan is de kamer ook klaar dus er zit wel vaart in. Lekker he als alles klaar is

Ik voel hem/haar nog niet goed, af en toe plopjes, maar verder niet. Vind het wel raar, want dit is onze derde. Maar vraag het di wel ff, misschien dat de placenta voor ligt ofzo

meiden, geniet allemaal nog van je zwangerschap, want het gaat zoooo snel

Jeetje, wat is iedereen snel zeg, met de babykamer! Wel lekker, want dan hoef je je daar niet meer druk om te maken.
Ik ben er nog niet eens mee begonnen, ook nog niet over nagedacht. Ik ben ook nog maar bijna 18 weken zwanger dus ik mag nog even treuzelen :) En daar komt nog bij dat onze bovenverdieping verbouwd moet worden om een mooie kamer te realiseren. Muren plaatsen en een nieuwe badkamer. Hopelijk nog dit jaar :s
Bij mij is dit ook de 2e zwangerschap en het gaat inderdaad allemaal snel. Soms vergeet ik gewoon dat ik zwanger ben. Ik voel het al wel schoppen, heerlijk! Zelfs nu ik dit type :) Met namen wacht ik even totdat we weten wat het word. Ik vind het erg moeilijk om een leuke naam te verzinnen.

Dames, nog een fijne zwangerschap en hopelijk verloopt alles soepel!

Liefs Moon (17wk5dgn)

inderdaad jullie zijn snel.of ik langzaam natuurlijk,ik heb de kamer wel behangen en zo vloerbedekking ligt er ook in,en de babykamer gaan we zat ophalen.
Maar dat is alles ik moet nog een hemeltje kopen en een matrasje enz.
Ik vind deze zwangerschap ook heel vlot gaan,ik heb ook veel meer klachten,komt mischien omdat ik wat ouder ben?
Verder heeft m,n vriend de kleine een paar keer heel zachtjes gehoord,elke keer als ik hem voel roep ik m,n vriend,en dan is het weer rustig,haha,ze doet gewoon haar eigen zin!
Ik wel de geboorte kaarten al uitgezocht,ging snel we zagen een leuke en dat wordt het klaar.
Nog 4maanden en dan komt het grote geluk!
groetjes

Terug
Bovenaan