vandaag op het CB geweest

Hallo, vandaag ben ik op het CB geweest met Thijs, en ze waren heel erg tevreden over hem. Hij was goed gegroeid, en is nu 84 cm lang,   hij weegt 12,1 kg. Zijn motoriek was heel erg goed, hij kon de spelletjes van 2,5 jaar, en ook de spraak was erg duidelijk vonden ze...Dat is altijd fijn om te horen, haha. groetjes Wendy

Finn is vorige week donderdag nog geweest.
Had zelf maar gebeld, want hij was in augustus alweer 2 geworden.

Hij is nu 91,5 cm en weegt 12.600 grammetjes.
De dokter stond ook echt te kijken hoe goed ie al praatte .
Ook het stapelen van de blokjes en het balletje trappen ging 'm goed af.

Fijn weer toch, die bevestiging.
Hij heeft er weer een dikke "ok" stempel op z'n bil bij.

Liefs,

Tessie

Hoi,hoi, dat is ook zo, het is heel fijn dat het gaat zoals het zou moeten gaan, haha. Ben erg blij dat het goed gaat. We zijn helaas met alles het a]laatste om het forum... dat hebben de andere al achter zich, helaas... groetjes Wendy

Hoihoi, je bent niet de allerlaatste hoor! Wij moeten maandag nog! haha
Ben benieuwd hoe ze vinden dat Kian het doet. Is niet zo heel belangrijk wat zij vinden hoor, want ik weet dat het erg goed gaat, maar toch altijd wel weer grappig om te horen.
Liefs Nelleke

Hoi! Wij zijn ook nog maar net vorige week geweest. Thom woog 12,2 kg en zijn lengte is gemeten op 87 cm. Hij moest een blokkentoren bouwen en vormpjes in een vormenstoofje stoppen (de laatste ging hem niet snel genoeg, dus tilde hij gewoon het deskeltje op, haha), verder moest hij plaatjes benoemen en lichaamsdelen  aanwijzen bij  een popje. Hij werkte keurig mee en werd goedgekeurd. Alleen kreeg ik een verwijsbrief mee voor de huisarts omdat de arts van het cb twijfelde of hij platvoetjes had. Vandaag zijn we langs de huisarts geweest en die vond de verwijzing onnodig, omdat alle peuters flexibele platvoetjes hebben en het pas een probleem wordt als hij met acht jaar klachten zou krijgen (mocht hij er dan nog niet overheen zijn gegroeid). Zorgen gemaakt om niets dus.
Een balletje hoefde hij niet te trappen en wat voor spelletjes zijn dat voor tweeenhalf jaar?
Groetjes Laura

Fijn dat alles weer in orde was!

Volgens mij zijn de testjes  op ieder cb anders. Wij moesten ook met Lynn en toen de arts Lynn onderzocht keek ze gelijk wat Dean allemaal deed. Hij moest alleen nog wat dingen benoemen uit een boekje. Hij is trouwens ook weer door de keuring. De score: 15,5 kg en 92 cm. En Lynn 4790 gram en 55 cm met 4 weken. Groeit dus ook als kool, hahaha.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan