Vandaag op kraambezoek geweest...

Ooooh,wat klein weer!
Vandaag mocht ik het zusje bewonderen van een vriendje van onze oudste.
Ze is eerste kerstdag geboren,dus nog zo ontzettend klein!
Bij mij begint het dan zo enorm te kriebelen,ik wil ook zó graag nog een kleintje.
Manlief denkt daar helaas anders over dus   dat moet ik  leren accepteren,maar dat gaat zo makkelijk niet.
Maar toch altijd weer leuk zo'n kleintje in je armen,ook al is het van iemand anders!
Groetjes Tanja

Heerlijk is dat he !! Vooral de geur die zo'n klein beebje heeft. Maar ook voor ons geen baby meer en ook ik herken het gevoel van die kleine kriebeltjes die je willen zeggen dat het toch zo bijzonder is om zo'n kindje te dragen en dan te zien opgroeien....

Ik zou zo zeggen, geniet er extra veel van en kijk gewoon al het moois van de kleine baby af.

Groetjes Jolanda

Weet je wat ik dan doe, ga ik gewoon vaak op bezoek. Werkt ook erg goed. Alleen moet je dit niet vertellen aan iemand die zwanger is en dat als ze bevallen is je maar 1x op kraamvisite komt terwijl je bij die andere af en toe eens stiekem binnen wipt.

ooohh..lekker zo'n kleintje he heerlijk....
Maar toch ben ik meer een mama van vanaf het eerste jaar....die kleintjes zijn zo hulpeloos...hebben jullie dit ook ??

Ja dat is idd zo. Als ze nog zo klein en teer zijn, kun je er nog zo weinig mee. Als ze beginnen te ontdekken wordt het weer een stuk levendiger en kun je ook lekker met ze dollen. Ik merk ook dat ik nu minder bezorgt ben, ik bedoel dat toen Milan nog zo klein was en zich niet kon verweren ik telkens Jorick in de gaten hield om zo te zorgen dat er niets met die kleine Milan gebeurde. Nu is dat echt veel minder, Milan zoekt ook zelf het gevaar op. En dat leidt dan wel eens tot heerlijke gefrustreerde koppies bij Jorick en Milan

Ja,dat ben ik wel met je eens.
Zelf vind ik het ook leuker worden als ze ietsje groter zijn.
Totdat die van mij groter zijn en ik weer zo'n kleintje zie,dan kriebelt het meteen!
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan