vandaag op stap

A

Anoniem

Guest
Moet even wat kwijt hoor dus ik dacht kom even hier naar toe.

Lekker weer vandaag dus wij zijn naar bobbejaanland geweest met vrienden.
Nou was ik sowiezo een grote schijterd en durf ik dus nergens in, maar omdat morgen mijn ei is( als het goed is dan tenminste.) durfde ik al helemaal nergens in.
Stel je voor dat alles zo door elkaar wordt geschud dat alle zaadjes en eitjes er duizelig van worden?!?!?
Ik ben geen muts of zo hoor omdat te denken!!! Hahaha
Maar als eerste gingen we in een atractie die ik dus niet kende en mijn man dus ook niet.
Die vriend van mijn man zei al tegen me dat ie niet eng was. Nou voorruit deze held op sokken ging wel mee.
En er kwamen ook allemaal kleine vrolijke kinderen uit, dus ik dacht dat het wel goed zat.
JA FOUT!!!
Het begin ging wel, maar het laatste stuk gingen we als een gek naar beneden. Ik heb mijn man platgedrukt geloof ik(  we moesten achter elkaar zitten) en mijn zaadjes zijn van de stress allemaal gevucht denk ik!!!Hahaha
Nog alles voor niks gedaan.

Ik weet niet of het kwaad kan, maar echt een goed gevoel heb ik er niet over!!
Moeten we dadelijk nog een maand overdoen vanwege een pretpark.

Nou ben ik nou een muts of niet?!?!?!

Sorry hoor maar moest dit even mededelen en even vragen of iemand hier raad mee weet.

Liefs Alma

hoi alma
ik denk niet echt dat een dagje pretpark heel veel invloed heeft op het zwanger worden.
er zijn toch wel meer dingen waar zaadjes worden plat gedrukt b.v. lange fiest tocht bepaalde sporten en nog veel meer en een eitje raakt ook niet ven de leg denk ik hoor het zal echt niet terug zwemmen naar boven of zo
ik hoop dat ik een gerustellend antwoord heb gegeven gr lins
ps ik lees heel veel mee op de site maar schrijf of antwoord bijna niet

Dank je Lins

Zoiets dacht ik al wel, maar toch weet je?!?!

Ik heb me ook nadien helemaal niet lekker gevoeld, maar dat zou ik anders ook wel hebben omdat ik dus echt een maffe schijterd ben. Hahahaha
Maar je gaat er zo over malen hè!!

Liefs Alma

Terug
Bovenaan