vandaag over 3 weken.............

zit ik heerlijk in Tunesie

Maar dit is voor mij en de kids de eerste keer dat we gaan vliegen.
Dus dames kom maar op met die tips............wat moet ik meenemen en wat kan ik daar halen.

En is er al iemand van jullie in Tunesie geweest...vertel,vertel

Liefs sandra

Hoi Sandra,

Je kunt in Tunesie alles krijgen, ook veel nep-tassen, t-shirts van dure merken voor een prikkie.
Het leven is er ook niet duur.
Ik hoop wel dat je een man meeneemt, want de mannen op straat pakken je constant beet, behalve wanneer je een man aan de arm hebt.
Ze lokken je ook heel erg hun winkeltje mee naar binnen 1000 maal erger dan griekenland bijv.
Het is niet mijn land, ga er ook geen tweede keer weer heen, maar het was leuk om eens gezien te hebben.

Veel plezier!!
O,ja welk gedeelte ga je heen??

Leuk zeg !! Ik zou zo weer gaan !!

Wij gingen voordat wij kindjes rond hadden dartelen elk jaar 2 a 3 keer naar Tunesie.
Skanes, Sousse geweldig !! Je moet er idd wel van houden en zeker met je man arm in arm gaan lopen want zelfs de meest opdringerige man is niet onder de indruk als je achter je man loopt. Dus echt even lekker klef hand in hand lopen. (Houdt Tess ook goed in de gaten).  Wat ik je wil aanraden is om een safari te doen en vaak richting de Medina te lopen (oude binnenstand herkenbaar aan de omheining met smalle steegjes, uhm vermijd wel de slager kant, hoef je s'avonds geen eten meer ) Ga vooral niet s'avonds de Medina in, dit i.v.m. zakkenrollers en ander gespuis.
Het is echt heel mooi in Skanes en wat je kunt doen is met een taxi naar Port El Kantoui gaan, dit is een prachtige haven waar je je ogen uit kunt kijken.
Oja en souvenirs kopen, altijd even kijken of er geen prijsje onder zit. Heb ik nl gehad kom ik buiten de winkel na flink te hebben gepingeld kijk ik bij het inpakken onder het bakje en ja hoor nog veel te veel voor betaald.....

Heel veel plezier daar !!

Jolanda (die nu wel een beetje jaloers op je is)

Hoi Sandra,

Wat een heerlijk vooruitzicht zeg......... Lekker naar Tunesië: zon en strand, relaxen (hopelijk geldt dat voor jullie alle vier!), mooie havenstadjes en gezellig shoppen. Geen verkeerd vooruitzicht hahaha.

Wat spannend trouwens, de eerste keer vliegen. De kindjes kijken vast hun ogen uit al op het vliegveld. Zo te zien gaan jullie lekker luxe (wat een geweldige foto's), dus ik zou maar niet teveel meenemen lijkt me. Pas op met water, ijsblokjes  en salades: alleen water drinken uit flessen (die je liefst zelf openmaakt)!

Voor de rest herken ik veel uit de verhalen van Jolanda: alleen is het voor mij al bijna 20 jaar geleden dat ik in Tunesie was (net na mijn diploma van de middelbare school), maar al de plekjes die zij noemt, heb ik toen ook gezien haha.

Kortom: veeeeel voorpret gewenst en heel veel plezier daar!

Liefs
Susan

Veel vakantieplezier! Idd, veel opdringerige tiepjes,die je vanalles willen aansmeren en in de winkeltjes wil lokken! Hoofd omhoog, zonnebril op en doorbaggeren! Maar ook lekker weer, goed eten (fruit) grote zwembaden en zandstrand!

Lisenka mv Tessa

Terug
Bovenaan