VANDAAG OVER EEN WEEK KOMT HET KAMERTJE

A

Anoniem

Guest
Ik kan ook niet wachten!

lijkt me zo leuk dat je alles kunt gaan inruimen. Tot nu toe hadden we dus nieuwe laminaat gelegd, behangen en hier en daar een vlinder opgehangen.

Maar inrichten dat ging dus nog niet. Nu hebben we de tot nog toe bijelkaar gesprokelde baby uitzet verhuisd naar een andere kamer. Zodat de kamer nu leeg is en lekker volgende week gevuld kan worden.

Het kan voor mij niet snel genoeg gaan!

talke
morgen 25 weken

Hoi Talke,
Wat leuk, dat maakt het toch allemaal iets echter.
Hoe komt de kamer eruit te zien??
liefs,
        sterretje

hoi Talke,

Dit is idd zo leuk bij mij is hij afgelopen maandag geleverd om 7:00 uur s'morgens.
Ben heel de dag het kamertje niet meer uitgeweest en toen mijn dochtertje van de peuterspeelzaal af kwam had je dat gezichtje moeten zien geweldig.
Het is alleen wel jammer dat het niet in een keer goed was de kast wordt binnen 4 weken omgeruild deze klopt voor geen meter en de deurtjes van de commode staan krom beetje jammer.
Maar gelukkig is de service super van het bedrijf dus zonder verder vragen wordt alles nieuw gebracht en gedemonteerd en gemonteerd.

gr Angelique

hoi talke

wat leuk dat jullie kamertje komt en nog vel leuker dat ik leesde dat jullie kamertje met vlindertjes is ik wilde je ff laten dat als je voor vlindertjes hebt gekozen.
de betekenis van vlindertjes is nieuw begin, schoonheid en vrijheid ik heb ook veel vlindertjes in huis en wilde het ff laten weten!!!!!
Heel veel succes met jullie kamertje en het lijkt me te gek om het in te richten.
heel veel plezier!!!!!!!!!

liefs

Het kamertje hebben we behangen. 1 muur limoen en de rest gewoon wit. De  meubeltjes  zelf is ook wit en alle accesoires zijn dus limoen.

Wat leuk dat ik nu weet waar vlinders voor staan! En ja het kan natuurlijk zijn dat er volgende week ook hier iets mis gaat, maar dat mag de pret niet drukken. Ik zou graag willen dat ik straks een foto kon plaatsen maar ik heb het al eens geprobeerd maar dat lukte dus niet. Misschien waag ik volgende week nog een poging.

Hoe is het met jullie kamertjes? al klaar?

groetsels
talke

Hoi ook wij zijn al aardig aan het klussen onze babykamer komt eind november ,maar het kan ons niet vlug genoeg komen ,het dan ook allemaal wat echter he,hoop dat we de weer goden mee hebben kan de verf ook nog even lekker drogen

Heee gaaf zeg! niet vergeten foto;s te maken voor de nieuwsgierige onder ons he?

Leuk hoor je komt die kamer niet meer uit, en dan elke dag efkes spieken en dromen!

leuk he. ik kan er ook zo naar uitkijken, over geloof 4 weken krijgen wij ons kamertje. maar het kan niet snel genoeg gaan nu, voel je gevoel van dat heb ik ook.

nou heel veel plezier volgende week en hoop dat het je lukt om toch een foto te plaatsen

Terug
Bovenaan