vandaag precies 12 weken zwanger ong. 2 dagen pijn bij me bekken

A

Anoniem

Guest
hey dames heb een verschrikkelijke pijn in me bekken , weet iemand hoe dit kan komen. Heb ik meer rust nodig ofzo moest gisteren namelijk een paar best zware dingen optillen ( het meot wel want ben alleen ) of kan het wat anders zijn. Heeft een van julie hier ook last van alvast bedankt

Herken het uit mijn andere zwangerschappen. Bij mij waren het de banden in combi met bekkenklachten. En ja die kunnen zo vroeg al op treden.

Als je er heel veel last van hebt, zou je eens naar een fysio kunnen gaan. Bij mij hiep het wel een groot gedeelte

xxx Nienke

ok bedankt voor je reactie voel me al wat opgeluchter nu denk ook dat het banden pijnen zijn in combi. met bekken pijn ik moet woensdag naar de verloskundige dan zal ik het daar met ze over hebben en ga zeker naar de fysio toe

hoi,

Weet niet precies waar je de pijn voelt, maar ik heb zelf rond de 11 weken ook veel pijn gehad. Vooral in mn liezen. zelfs zo erg dat ik heel moeilijk kon lopen en wel 9 maanden zwanger leek, ha ha! De vk gaf toen aan dat ik het goed in de gaten moest houden, want kon idd wijzen op bekkenklachten. Bij mij is het met een week of 13 weer weggetrokken, dus ik houd het op bandenpijn.

Hoop voor jou dat het bij jou ook weg zal trekken!

Groetjes

Terug
Bovenaan