vandaag precies 39 weken :P

A

Anoniem

Guest

vandaag precies 39 weken....en nadat t van de week een aantal x aardig rommelde en onze kleine meid ook druk was ( zie mn eerdere topic)   is het nu al vanaf vrijdag middag erg rustig.........

zelfs onze kleine meid is rustig nadat ze echt hyperactief was.... ben zo benieuwd na haar en mn bevalling t begint nu echt spannend te worden :p
vooral als je hier leest dat de 1 na de ander bevalt.

zoals sommige wel weten is mn zus ook de 16e uitgerekend ma die heeft ook nog niks aan de ene kant leuk want wie weet beval ik dan toch wel als eerste haha... en aan de andere kant mn neefje/nichtje is ook erg welkom .....

zo jullie zijn weer op de hoogte haha verveelde me een beetje ga zo nog maar wat leren voor de cursussen waar ik na mn verlof direct mee begin

xxx miranda
39 wk

Ik ben vandaag 40 weken en 4 dagen. Bij de vorige begon de bevalling op 40+4 en werd ze geboren met 40+5. Helaas lijkt het er niet op dat er nu al iets zit aan te komen. Had me van te voren ook echt ingesteld op 41 weken, maar nu die in zicht komen word ik het wel echt zat. Al met al kan het ook nog best 1 1/2 week duren, al hoop ik dat natuurlijk niet! Op mijn werk heb ik afgesproken dat ik per december weer begin met werken. 2 weken zou ik dus aan mijn verlof vastplakken. Nu gaan de dagen die ik extra had helaas langzaam aan tellen. Morgen is het nog precies 12 weken tot ik weer aan het werk moet. Vind mijn werk heel leuk, maar had toch minstens gehoopt op minimaal 12 weken met mijn kleintje.

Succes met de laatste loodjes.

Nathalie

onze kleine meid is nog erg rustig ben er vanagt wel een x uitgeweest omdat ik zon lage rugpijn had.. en steken in mn buik maja weer niks haha...

t is niet dat mn buik in de weg zit absoluut niet doe alles nog zelf badkamer cshrobben enzzzzzz soms zoveel dat anderen zeggen dat je dat allemaal nog op je laatste dagen doet en kunt

heb zoiets zolangf ik t kan en me er goed bij voel doe ik het lekker zelf........anders gaat de tijd helemaal zo langzaam en stilzitten is al niks voor mij   ....

maja afwachten.............

liefs miranda.
39wk,1dag

Terug
Bovenaan