Vandaag prikles

Hoi meiden,

Lang niets van me laten horen, want er gebeurde bij ons niet zoveel. Wachten tot we konden gaan starten met IUI. Nu heb ik vanmiddag prikles, dacht dat het me niet veel deed maar ben nu toch een beetje zenuwachtig. Ook omdat het "traject" voor mijn gevoel nu echt gaat beginnen. En het is ook wel eng, jezelf prikken. Wie gaat er nog meer beginnen met IUI of is ermee bezig?

Groetjes

he alabama

ik heb nu al4 iui's gehad maar de eeerste 3 waren met tabletten clomid.
Nu heb ik me dus al1 cyclusmoeten prikken en ben nu net afgelopen maandag voor de 5e poging weer beginnen met prikken.
Ik vind het de eerste dgn wel mee vallen maar de laaste dgn wordt het steeds zwaarde om me eigen te prikken. Maar toch doe ik het wel omdat het voor een goed doel is.en pop zich vallen de prikken wel mee, had de vorige mnd 2 blauwe plekken maarja zitten op je buik en gelukkig is het winter en hoef je niet in bikine telopen hahahaha.

Alleen omdat de meeste mensen zeggen je moet het los laten proberen zwanger teworden maar met dat prikken en controles lukt dat niet echt vind ik.

ik wens je heel veel sterkte met prikken enz.

gr natasja

Dankjewel Natasja. Ik zie niet heel erg op tegen het prikken zelf, het voelt alleen onnatuurlijk. Maar heb het er graag voor over. Loslaten om zwanger te worden als je hele schema's hebt met wanneer je medicijnen moet slikken en prikken, echo's etc is vrijwel onmogelijk toch! Jij ook sterkte!

Terug
Bovenaan