vandaag punctie gehad 2e IVF poging

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Heb vandaag weer de punctie gehad en deze keer hebben ze 15 eicellen weggehaald.

De punctie viel gelukkig weer mee.. dankzij het valium tabletje werd ik aardig rozig.

Waarschijnlijk is zaterdag de terugplaatsing in de VU.

Maar hopen dat het deze keer gaat lukken.. Een mooier kerstkado kan toch niet zou je
zeggen..

Wil na zaterdag ook proberen zo rustig mogelijk aan te doen.. en zoveel mogelijk te
gaan relaxen, maar wel blijfen werken anders blijf ik er toch teveel aan denken.

Groetjes Leeuwtje

Hoi Leeuw,

Ik ga ontzettend voor je duimen  dat deze poging raak is. Inderdaad zou het een onwijs mooi kerstkado zijn en het is je dan ook van harte gegund. Ik ben blij voor je dat de punctie is meegevallen. En met wat voor resultaat ..... 15 eitjes! Dat kan haast niet misgaan. Groot gelijk dat je na zaterdag lekker gaat relaxen, het is toch weer onwijs spannend en gaat niet in je koude kleren zitten. Ik heb mijn punctie in januari, eerlijk gezegd zie ik er best wel tegenop. Ik weet niet goed wat ik moet verwachten. Maar goed, voorlopig is het nog niet zover!
Succes met de komende dagen, hou ons wel op de hoogte he!

Liefs, Ibbeltje

Hoi Leeuw,

WAUWIE, 15 eitjes, dat is echt een TOP score. Daar moet haast wel wat van overblijven.
Ik ga heel hard voor je  dat er zaterdag een TOP embryo (of 2) terug  geplaatst kan worden.

Mijn draaien overuren voor jou.

Kruimel

Hee wat een goed nieuws! 15 eitjes!! Goed hoor!! (ik ben die trut die er 1 had en gewoon zwanger is dus bij jou moet het zeker kunnen)
Ik hoop heeeel erg dat je het allermooiste cadeau krijgt voor kerst!!!
Ik heb ook heeel rustig aan gedaan en heb het gevoel dat dit ook heeft meegewerkt bij het zwanger worden. Af en toe wat eerder naar huis of wat later beginnen. Mijn stelregel was dat ik zowiezo 8 uur moest slapen. Als ik dus eens slecht sliep dan ging ik niet oververmoeid naar mijn werk maar bleef ik wat langer liggen.
lfs ing

Zoooooo 15 eitjes wel!
Super!
Heel veel succes!!
Duimen voor een mooi kerstkado!

Liefs Linnepinnie

En......morgen terugplaatsing? Zaten er veel goede bij verder?

xxx

Hoi Leeuwtje,

Zo zo, 15 eitjes nog wel. Dat moet toch goed gaan?!?!?!?
In ieder geval veel suc6 zaterdag met de terugplaatsing!

Groetjes Kippie.

Terug
Bovenaan