vandaag punctie gehad

A

Anoniem

Guest
Vanochtend de punctie gehad. Was op van de zenuwen en heb afgelopen nacht ook bijna niet geslapen. Wij waren vandaag de enige patienten die de punctie kregen dus wij hadden de uitslaapkamer voor onszelf.

Ik kreeg eerst de verdoving in mijn bil en daarna moest Patrick zijn zaakje regelen. Om 9.30 uur werd ik gehaald voor de punctie. Eerst moest ze nog een beetje urine uit mijn blaas halen want het zicht was troebel en ze kon de eierstok niet goed zien. Ze heeft ook hard moeten duwen met die echostok. De punctieprik vond ik reuze meevallen. Echt pijn deed het niet. meer een naar gevoel. Ik had 3 mooie follikels. En we hebben geluk. Er zat in iedere follikel een eicel. Dus wij hebben 3 mooie eitjes.

Helaas was het zaad niet goed genoeg voor IVF. Dus we krijgen ICSI. Hiervoor hadden we vantevoren moeten tekenen. Morgenvroeg tussen 9.00 en 10.00 uur worden we gebeld of er bevruchting heeft plaatsgevonden en als dat zo is krijgen we donderdag de terugplaatsing.

Ben al helemaal gelukkig dat we 3 eitjes hebben. Hopelijk slaap ik vannacht beter en ik kan niet wachten totdat het morgenvroeg is en wij het verlossende telefoontje krijgen.

Liefs
Nicole

Hoi Nicole,

Gelukkig heb je de punctie nu achter de rug en ze  hebben 3 mooie eitjes gevonden, hardstikke goed joh, die moeten het nu gaan doen.

Nu komt het zenuwslopende gedeelte; het wachten en niets kunnen doen om te helpen.
Hoelaat wordt je gebeld vandaag, hopelijk met goed nieuws, SPANNEND.

Ik ga heel hard voor je duimen

Kruimel

beste  nicole,

wat een spannende dag voor je.
( en dat was het gister natuurlijk ook al!!)
die 3 eitje's is al een mooie opsteker.
nu hopen op een positief telefoontje.
en dat je een terugplaatsing krijgt.

ik duim met je mee.
groetjes, jana.

Het duimen heeft geholpen want we hebben bevruchting. Het ziekenhuis wil nog niet zeggen hoeveel er bevrucht zijn. Dat krijgen we morgen te horen. We moeten om 9.30 uur in het ziekenhuis zijn met een volle blaas.

We zijn zo blij dat er in iedergeval bevruchting is. Want dat is ook altijd de vraag of de eicellen en de zaadcellen bij elkaar passen.

Ik houd jullie op de hoogte. We zitten in de finale!!!!!!!!!!!!!!!! YES

Liefs
Nicole

Hoi Nicole, wat goed dat er bevruchting heeft plaatsgevonden. Ik ga voor je duimen, succes!

Groetjes, Pleun

JAAAAAAAAAAAAAAAAA YES YES YES

Dat is superrrrrrrrrrrrrrr goed nieuws, wat een opluchting.

Heb je morgen de TP of donderdag?

Ik duim nog even hard door voor een goede deling.

Hee Nicole,

Dat je morgen terug moet komen met een volle blaas is een heeeeel goed teken! Dit betekent dat er zowiezo een terugplaatsing gaat plaatsvinden. Wij moesten 4 dagen wachten op dit nieuws omdat ze eerst kijken of het goed doordeelt.
3 eitjes is goed zeg!!! Ik had 1 follie en 1 ei en tja zwanger van een een eiige tweeling dus het kan echt!!!! Ik had trouwens een slecht doorgedeeld eitje dus mocht jij dit nieuws krijgen........het zegt dus NIKS!!!
Ik blijf voor je duimen!!!!!
lfs ing

Hoi hoi,

Geweldig, is alle moeite voorlopig in ieder geval niet voor niets geweest.

Geniet van dit moment en heel veel succes morgen!

liefs, Belle

Terug
Bovenaan