Vandaag punctie gehad!!!

A

Anoniem

Guest
Na een tijdje afstand te hebben genomen van deze forum ben ik er nu weer.
Ik heb vandaag mijn punctie gehad (2e IVF) en er zijn 10 eicellen gevonden.....
as maandag horen we hoeveel er bevrucht zijn en dan volgt ook de terugplaatsing.

Na mijn 1e mislukte poging was ik er behoorlijk stuk van....dandaar dat ik niet meer zo actief op deze forum was....kon het ff niet meer aan....mijn zus had een kindje gekregen, mijn schoonzus is laatst bevallen en een der dagen is een vriendin van mij uitgerekend....al die zwangeren om me heen dat valt me behoorlijk zwaar.

Maar we zijn dus met goede moed begonnen met onze 2e poging.
De punctie vandaag was pijnlijker vergeleken met de 1e x...misschien omdat ik nu meerdere eitjes had.......het is nu afwachten!!

duimen maar!!!

gr
FF

Hey hey,

ik ben blij voor je dat je nu weer de moed bijeen hebt geraakt en op naar de tweede IVF! Ik denk dat iedereen hier op het forum wel begrijpt wat je doormaakt! We zitten tenslotte in het zelfde schuitje!
Ook ik krijg het steeds moeilijker met al die zwangerschappen om ons heen! Het doet pijn en zorgt voor een enorm leeg gevoel!
Wij zijn nu aan onze 4e IUI toe! Waarschijnlijk is het voor dinsdag! Ik begin ook een beetje schrik te krijgen dat het niet wil lukken en dat we over moeten naar IVF! Om de één of andere reden heb ik bang voor de punctie! Je zei al dat het pijnlijk was! Kan je het een beetje omschrijven voor me? Dat ik een beetje weet wat er dan juist gedaan wordt?!
De IUI's zijn ook niet altijd zonder pijn! De ene keer gaat het al beter als de andere maar als de punctie veel pijnlijker is....?!!
Ik duim voor jullie dat er veel bevrucht mogen zijn en dat het een geslaagde terugplaatsing gaat worden!

Lieve groetjes Caroline

Hee FF,

Ik heb je idd een lange tijd niet gezien hier op het forum.
Wat goed dat je vol goede moed weer begonnen bent.
10 eitjes, mooie score zeg!!
Ik ga voor je duimen dat je ook een mooie bevruchtingscore hebt en dat je volgende week een terugplaatsing hebt.

Groetjes,
mama Peet

Hoi FF,

Het lijkt net of ik m ´n eigen verhaal lees.

Ik had precies een week geleden m ´n punctie en maandag zijn er bij mij 2 eitjes teruggeplaatst.
Had ook 10 eitjes waarvan 9 bevrucht, maar 2 waren er goed voor terugplaatsing..

Ik had deze keer ook iets langer last van m ´n buik dan de vorige punctie.

Dit is onze 3e IVF poging.

Heel veel succes ook.

Hee FF,

Da's een hele mooie score! Wie weet een paar hele mooie embryotjes....
Houd vol hé! Bij mij was het de 3e keer ivf raak!

Zet 'm op!

liefs Anne

Terug
Bovenaan