vandaag romed test gedaan

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik mijn nod met pasen maar ik kon niet wachten om een test te doen.

ik heb een test van romed gebruikt. nu zie ik wel een licht streepje maar niet naast de test streep. meer aan het begin. wie heeft er nog meer ervaring met romed?

voor de rest heb ik niet echt zwangerschap verschijnselen. toen we voor mijn eerste kindje gingen had ik elke maand verschijnselen. maar toch werd ik ongie.

ik hoor graag van jullie.
veel succes allemaal.

gr henny

Hoi,

Ik hoor hier inmiddels al niet meer, maar kan je wel vertellen dat ik erg tegenstrijdige verhalen gehoord heb over de Romed testen. Ze schijnen vaak vals positief te zijn. Vorig jaar is er zelfs een man zwanger geweest volgens deze testen! Dat vonden we toen erg knap! Ook met water werd hij toen licht positief. Toch zijn er ook genoeg vrouwen waarbij de uitslag wel klopt.
Wacht zeker tot na je NOD met testen. Dan schijnen ze het meest betrouwbaar te zijn.

Succes!
Groetjes, Kat (29 w en 4 d)

Hoi Henny..

Ik heb geen ervaring hoor met deze testen maar ik wil je gewoon even heel veel succes wensen...Juich niet te vroeg...Test op je NOD en /of na je NOD in ieder geval...
Hoe moeilijk het afwachten ook is....
Succes!

Liefs Linnepinnie

Ik heb ook nog nooit een romed test gekocht,
maar ken de verhalen die Kat verteld ook.

ik koop mijn testen altijd op www.zwangerschapstest.nu ook heeeel goedkoop.
deze zijn van Mat care, en daar hoor ik wel goede resultaten over.
helaas bij mij nog nooit positief geweest haha.

groetjes esther

hey hallo,

ik ben nog even op onderzoek uitgegaan, de romed test komt niet zo positief over.
maar hij lijkt wel precies hetzelfde op de test die ik bij mijn eerste zwangerschap gebruikte.

ik heb ook veel te vroeg getest, maar ben zo ongeduldig en dat in de eerste maand.
ik moet me schamen er zijn meiden bij die al bijna of meer dan een jaar aan het klussen zijn.

ik ga morgen een test van het kruidvat halen en op mijn nod testen. als het nodig mocht zijn.

meiden ik zal ook voor jullie duimen

gr henny

Ik heb gehoord dat je met testen van sensitest 4 dagen voor je NOD kunt testen,ik heb ze zelf besteld omdat ik ookniet meer kan wachten dus weet ik nog niet of het klopt.
Ik heb mijn NOD 18 april maar ga zaterdag testen.
Word vervolgd dus haha.
oja je kunt ze bestellen op www.sensitest.nl als je meteen betaald via internet heb je ze de volgende dag in huis,er zitten ook ovulatie stickjes bij.
Succes!!

Liefs Mikkie

hallo meiden,

ik kon het niet laten, weer een test gedaan met romed(ik had er 6 ingekocht voor 5,50)
weer een vaag streepje, deze was wel sneller te zien. maar ik juich nog steeds niet.
vandaag de kruidvat test halen. en ik heb me voor genomen om die met pasen te gebruiken. ik hoop dat het lukt om zolang te wachten.
erg he die ongeduldheid.

ook was ik even op de site van sensetive, maar kan je de test ook los kopen, ik zie alleen dat er ook de ovulatie test erbij en die hoef ik niet.

gr henny

Terug
Bovenaan