vandaag romed test gedaan

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

even een vraagje, ik heb zonet een romed test gedaan, mischien een beetje stom, want mijn nod is met pasen.

maar nu greeg ik een heel licht streepje voor aan in de test, dus niet vlak naast het test streepje. wie heeft ervaring met deze test.

we zijn bezig voor een tweede kindje en dit is de eerste maand nog maar.

gr henny

hoi henny,

ik weet niet wat een romed test is, dus daar kan ik je niet mee helpen. maar mag ik vragen waarom je nu al begint met testen terwijl het de eerste maand is waarin je zwanger probeert te worden? jullie hebben al een kindje en ik weet natuurlijk niet hoeveel moeite dat gekost heeft. misschien moet je eerst een paar maandjes gewoon de natuur zijn gang laten gaan, met die testen werken kan altijd nog. ik vind het zo zonde van je geld.

ik hoop dat iemand anders je wel kan helpen met de vragen over de test. verder hoop ik voor je dat je zwangerschapswens gauw in vervulling mag gaan.

groetjes monique.

Hoi Henny,

Ik snap het wel, hoor! Ik wilde het liefst ook iedere maand rond mijn NOD gaan testen; veel te nieuwsgierig!

Welke Romed test heb je gebruikt? Alleen zo'n teststaafje,net als in een lab, of één in een kunststof behuizing (zoals de meeste tests,tegenwoordig).

Ik heb eerst ook de testen in behuizing gehad en dan zag je vaak al  heel vaag iets en idd op een andere plek dan waar het streepje zou moeten zitten. Of -wat ook wel gebeurt- je ziet van te voren al een soort voorgedrukt streepje en als je je er dan NA de test blind op gaat staren, blijf je gewoon een streepje zien. Deze testen schijnen helemaal niet zo betrouwbaar te zijn.

De diptest staafjes (heb ik al eerder over geschreven) moeten wel heel nauwkeurig en gevoelig zijn. Mijn eerste twee testjes - ook heel vroeg getest- gaven toen een heel licht streepje. Na nog een andere test bleek dat deze testjes het dus wel goed doen. Ik heb ook ergens gelezen dat ze heel gevoelig zijn.

Ik hoop dat je wat aan mijn uitleg hebt. Het zijn mijn eigen ervaringen en ik heb er op een ander forum heel wat over gelezen.

Succes en ik duim voor je!!

groetjes, mamavanLucas

hallo,

ik heb de dipstick staafjes 6 voor 5,50
ik heb er inmiddels al drie gebruikt. de eerste twee een licht streepje en die van vandaag geen streepje.
wel begint de misselijkheid en een drukend gevoel in mijn onderbuik dat een beetje uitstraald naar mijn liezen. wel heel anders dan toe ik zwanger was van mijn eerste.

ik heb zonet een kruidvat test gedaan en daar kwam ook een heeeeeeeeeel licht streepje je kon hem bijna niet zien. maar inderdaat ik denk zelf dat het ook een voorgedrukt streepje kan zijn. maar ik hoop natuurlijk niet.

ik heb me nou voorgenomen om mijn nod af te wachten hoe moeilijk het ook is.

gr henny

Hoi Henny,

Wat vreselijk, die onzekerheid, hè?! Heel voorzichtig zou ik zeggen dat -als zelfs de Kruidvat test een licht streepje geeft- je toch wel zwanger zou kunnen zijn... Spannend hoor, ik leef helemaal met je mee! Probeer je nou even tot zondag te wachten? Moet lukken: dat zijn nog 2 nachtjes slapen!
Ik zal stevig voor je duimen!!

Fijne paasdagen, groetjes Henrike (5wk,5d)

ben ik weer.

vandaag een romed test gedaan en een etos test.
de romed test was het streepje duidelijk zichtbaar. en de etos test was het streepje erg licht maar wel te zien.

ik wacht maar weer af, heb namelijk wel wat bruine afscheiding. maar dat had ik bij mijn eerst ook.

gr henny

Normaal zeg ik altijd een streep is een streep. Maar bij Romed testen ben ik erg gereserveerd om dit te zeggen. Heb zelf behandelingen ondergaan om zwanger te worden en bij mijn 1e ook verschillende Romed testen gehad. En die testen gaven vaak een uitslag die niet klopte, zowel negatief als het positief moest zijn als andersom.
Als je een goede uitslag wilt hebben kun je het beste een clear bleu test doen , die geven snel en een goede uitslag (maar zijn idd. ook vele malen duurder).
Maar als de etos test een positieve uitslag geeft ga er dan maar vanuit dat het raak is.
En bruine afscheiding maakt wel erg onzeker maar hoeft niets te betekenen.

Groet Xanthe

Terug
Bovenaan