vandaag Sinterklaas

A

Anoniem

Guest
Vandaag hebben wij Sinterklaasfeest van het werk van mijn man. Vorig jaar hebben ze het voor het eerst gedaan en het was echt super gezellig en goed geregeld. Het is van 13.00 uur tot 16.00 uur en gelukkig in een restaurant dat ze hebben afgehuurd dat vlak achter ons huis is. Een kwartiertje lopen denk ik. Het is een bouwbedrijf en ze hebben van die hele grote bouwblokken liggen die je ook in de bouwhoek op de kleuterschool hebt. Daar kunnen de kinderen lekker spelen. Verder overal kleurplaten met stiften, pepernoten en een tafel met pakjes drinken voor de kinderen. Aan het eind komen er dan allemaal kruiwagens binnen met de kado's voor de kinderen en natuurlijk komt Sinterklaas zelf ook langs. Ik heb er echt heel erg veel zin in. Marissa was vandaag wel vroeg wakker, rond 9.00 uur, dus ze zal nog wel even gaan slapen daar. Zijn er nog meer mensen die vandaag Sinterklaasfeest hebben?

groetjes Linda, mv Marissa, 14.5 maand

haaaai

Jah Ryan heeft sinterklaas bij oma op het werk

dat is van 15:00 tot 17:00 uur

geen idee at ik er van moet verwachten maar we zien het wel

ook Ryan gaat dadelijk even naar bed(iets vroeger dan normaal)
om de middag door te komen

nou veel pleizer vandaag he

groetjes moekje

Hoi,
wat leuk dat jullie nu al Sinterklaasfeest hebben.
Wij moeten nog even een weekje wachten, za. de 29e is er zowel Sinterklaasfeest op mijn werk als op het werk van mijn vriend, het is jammer genoeg allebei op hetzelfde tijdstip. Wij gaan dan ook naar het werk van mijn vriend want die werkt bij Veronica en dat is onderdeel van SBS6 en daar wordt altijd groots uitgepakt.
Vorige jaren waren er bijv: Bob de Bouwer, Piet Piraat, K3, dus ben erg benieuwd naar dit jaar. Echt leuk voor die kinderen, denk alleen niet dat Daniëlle er al iets van zal begrijpen.

Groetjes van Sonja en jullie alvast heel veel plezier vandaag!

@Moekje
Jullie ook heel erg veel plezier vanmiddag!!

@Sonja
Dat feestje van het werk van je man klinkt wel echt super gaaf!!! Dan zou ik ook wel weten voor wiens werk ik kies. Ben heel benieuwd hoe het dit jaar is bij jullie en hoe ze het vindt.

Heel veel plezier vanmiddag!
Wij stonden gisteren voor niks bij het bedrijf waar mijn man werkt. Is het volgende week.... en hij had het nog wel gevraagd aan een collega en het was zaterdag zei ze.... maar niet deze dus
hahaha
Dus dan op naar volgende week!

En Sonja: gaaf zeg dat het zo uitgebreid is op je man zijn werk!

groetjes Maris

Mijn man gaat as woensdag met de kinderen naar zijn werk om sinterklaas te vieren. Daar word het ook altijd heel leuk gedaan met een popcorn machine, suikerspin, hoop pepernoten. Eerst krijgen ze een voorstelling en daarna word Sinterklaas binnengehaald.

Helaas kan ik niet mee, ik loop wat achter met mijn schiettoetsen

Terug
Bovenaan