Vandaag spiraaltje laten plaatsen.......

Hoi,

Vandaag heb ik een Mirena spiraaltje laten zetten........En dat deed toch zeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Ik heb eens een HCG onderzoek gehad (dan spuiten ze contrastvloeistof in je eierstokken) maar dat deed lang niet zo zeer als dit. De reden dat het ook zo zeer deed is omdat ik niet op de "normale" manier bevallen ben. Ik ben middels een keizersnee bevallen omdat ik niet ingeleid kon worden. Mn baarmoeder was toen namelijk niet gerijpt. Hierdoor was het inbrengen van het spiraal  niet echt prettig.... Maar toen het achter de rug was, was de pijn ook wel meteen weg hoor. Ik heb de rest van de dag ook nergens geen last van gehad. Gelukkig ben ik voor de komende 5 jaar klaar. Geen gezeur meer met de pil of condooms.

Groetjes Niekie

Hoi hoi,

Jeetje wat vervelend zeg dat het plaatsen zo'n pijn deed zeg. Maar wat je zelf al schrijft je bent er voorlopig van af en je hoeft nergens meer achteraan.
Gekke vraag, maar zal het uithalen dan ook geen pijn doen (tsjonge wat een vraag weer of niet dan)??????
Mijn man is gesterilliseerd dus wij hoeven ook nergens meer achteraan, maar ons gezin is met 3 ukjes wel compleet dus daarom zo definitief.

Groetjes van Mieke mv Lotte, Jozua en Ruben

Hallo,

Ik heb ooit in een ver verleden ook een spiraaltje gehad, en het zetten.....auwwwwwww...was idd ook erg pijnlijk (is was toen ook nog geen moeder). Voor het eruit halen was ik dan ook erg bang, maar dat stelde niks voor. Was zo klaar en voelde ik (bijna) niks van. Ik wil er nu ook weer een laten plaatsen. Moet je dan eerst ongesteld zijn geweest? Ik moet de huisarts maar eens bellen, maar stel het steeds uit want ik zie er wel tegenop!

hoi,

ik heb voor mijn zwangerschap ook een spiraaltje gehad en toen vond ik het idd niet echt prettig, maar goed voordat je au roept is het al voorbij
ik was echt super tevreden, werd niet meer ongesteld, zalig gewoon.
nu heb ik 12 maart weer een spiraaltje laten zetten en weer was het au, maar snel voorbij.
ze zeggen dat na een bevalling het zetten minder pijnlijk is, nou bij mij niet.
het eruit halen.....oooh wat was ik zenuwachtig.....maar voelde nagenoeg niks.
echt een eitje.

het is echt een ideaal iets, zo'n spiraaltje.
ik heb er altijd veel "plezier" van gehad.

mejon

Terug
Bovenaan