Vandaag testdag...Rode duivels zijn er!

Vandaag was mijn testdag en wat denk je.....rode duivels......heb gejankt als een gek!!
Mijn 2e IVF poging is mislukt....
NU vraag ik me af omdat ik 2 emmy's had laten terugplaatsen of er kans is dat er toch nog 1 is blijven nestelen.....aangezien de menstruatie toch iets minder is als normaal.
Wat een klote weekend.....baal als een gek.....
Nu kan ik ook pas dinsdag bellen met het ziekenhuis en woensdag zou ik dan weer een maand lang Lucrin moeten gebruiken....
Snap er geen hout van....waarom nestelen de emmy;s niet......mijn hoop op een zwangerschap vliegt voorbij.....als dit niet lukt wat dan wel???

Dit moest ik ff kwijt meiden....
Een verdrietige FF

Lieve FF

Wat een k##te  bericht!! Ik hoop idd voor je dat er toch een is blijven zitten. heb zelf geen ivf dus kan je geen antwoord geven of het idd mogelijk is, sorry

Heel veel sterkte meid!

knuf Niekje

Hoi FF,

Ik begrijp hoe je je voelt..Snap er ook niks van..
Alle 3 de keren ging het tot het innestellen goed..baarmoeder zag er goed uit.

Ik mocht zelf een zwangersschapstest doen voor me eigen zekerheid hoefde gelukkig niet meer in het zkh  te bloed prikken en een test doen..

Heel veel succes.

Wij mogen  in juni weer  gaan beginnen met de volgende poging IVF..
Duurt veels te lang nog helaas..

x

Lieve FF,

Wat vervelend voor je maar misschien beurt dit bericht je een beetje op.

Zelf ben ik nu via ISCI zwanger dus ik weet wel hoe je je voelt op dit moment.

Maar wat ik dus wil zeggen mijn schoonzus en zwager hebben in maart ook een IVF behandeling ondergaan met een terug plaatsing van 2 emmy's zij kregen dus ook na ongeveer 2 weken een bloeding wel een lichte !!!

Toen heeft ze toch op de test dag een test gedaan omdat de bloeding snel afgelopen was en wat bleek ZWANGER waarschijnlijk is er dus 1 emmy niet ingenesteld en die heb je misschien verloren en die andere is bij haar wel blijven zitten.

Misschien overkomt jouw dit nu ook.
Ik hoop het altans wel voor je dus wie weet.

Liefs Chantal

Hey FF,

Balen zeg dat het niet is gelukt. Klote gewoon..
Maar idd missis er 1 blijven zitten en ik zou die test miss toch maar doen voor het zekere...
Ik hoop voor je dat er nog 1 zit.
Zelf heb ik dinsdag mijn punctie voor de 2e ivf, en ook weer spannend dus.
Ik zal voor je duimen meid...

Groetjes Sylvia

Hoi Forever Friends, wat onzettend verdrietig, k#t, kl##e en noem maar op voor je, ik leef met je mee en duim voor je op een klein wondertje...........zeg maar een groot wonder trouwens!

Liefs, Pleun

Sh.t sh.t sh.t zeg!!!!
Ik hoop ook dat er dan toch 1 is in gaan nestelen hoor!!
Verder weet ik gewoon even niet wat ik moet schrijven............
succes en sterkte........xxxxx

Hallo FF,

Tjee wat balen zeg..... Wat een rotnieuws......
ik heb hier toch wel flink voor je geduimd....

Hou je taai meid!
Wij denken hier allemaal aan je!

liefs,
mama Peet

Terug
Bovenaan