Vandaag TP gehad

A

Anoniem

Guest
We hebben net de terugplaatsing gehad. Wij zagen hoe ons friemeltje in mijn baarmoeder werd geschoten. Wat was dat mooi om te zien.

We zijn enorm gelukkig dat we al zo ver zijn gekomen. 3 jaar nooit een kans gehad en nu wel. Bij de punctie had ik maar 3 follikels maar in elke zat een eitje. Daarvan zijn er nu 2 bevrucht met ICSI en een TOPembryo teruggezet. Dat kwam bijna nooit voor zei de verpleegkundig een topembryo. We kunnen alleen nog maar lachen.

Nu nog twee weken wachten op het grote nieuws 21 december krijgen we de zwangerschapstest. Jullie kunnen ook kijken op www.onzegrotewens.web-log.nl

Volgende week horen wij of de 2e embryo ingevroren kan worden.

Voor alle dames die net slecht nieuws hebben gehad: ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd en voel mij bijna schuldig dat ik zo gelukkig ben. Hopelijk wordt het allemaal snel weer wat beter.

Liefs
Nicole

Hee Nicole!
Wat een goed nieuws zeg van die TOP embryo!!! Echt heel erg fijn om te lezen!! Ik had een matige Embryo en ben zwanger dus die topper van jou moet het net als bij Cynthia zeker gaan doen zou je denken toch?

Succes de komende zeer spannende weken!
lfs ing

hoi,

succes de komende wachtweekjes!
we zullen met z'n allen duimen hier!

groetjes,
mama peet

Hoi

Wat een heerlijk idee dat het een toppertje is. Nu 2 spannende weekjes. Ik hoop voor jullie dat het daarna genieten wordt!

succes.

groetjes Belle

Heel veel succes met het wachten... ik duim voor je !!

SPANNEND!!!! ik ga volgende week beginnen met IVF.......vind het best wel eng om eerlijk te zeggen.....vooral het spuiten....
maar heel veel succes...............en aftellen maar!!!!!!!!!!!!!!!

gr
FF

Hey meid,
Wat een super goed nieuws! Ik ga zeker voor jullie duimen dat deze TOPper ook blijft zitten en dat er over 9 maanden een kleintje bij jullie zal zijn.

Heel veel sterkte de komende weken!

Juffy

Terug
Bovenaan