Vandaag twintig weken echo

Goedemorgen dames,

Vanmiddag om 14.00 uur eindelijk de twintig weken echo...kan haast niet wachten aan de andere kant ben ik echt bloednerveus... We hopen vandaag te kunnen zien wat het wordt maar het allerbelangrijkst voor mij is dat alles in orde is en dat het gezond is..laatste echo was nog voor de 11 weken dus heb sinds die tijd niet meer even stiekem binnen kunnen kijken....
Laat jullie weten hoe het is gegaan en of we weten wat het wordt

He meid,

Spannend he zo'n 20 weken echo?
Ik zelf ben van het July forum want ben nu zon 25 weken zwanger!
Ik weet precies hoe jij je voelt! ontzettend zenuwachtig en dolblij om je kindje weer te gaan zien!
Ik hoop dat alles goed en gezond is met je kindje en geniet ervan straks!

xxxxx

veel succes zo, en hoop dat alles goed en gezond is en vergeet er niet van te genieten.
en snap de zenuwen had ik ook, vooral omdat ik veel bloedingen heb gehad tijdens de eerst 16 weken.

Hallo Dames,

Nou echo was helemaal in orde... alles zat er erop en eraan.... En we krijgen een jongen...en dat hebben we geweten ook hij wou maar niet zijn beentjes openen hield ze stijf bij mekaar ook zijn gezichtje wou die eerst niet laten zien dus mama moest even heen en weer bewegen en toen uiteindelijk liet ie toch zien dat het een klein boefje is....helemaal gezond en wel en kwa groei precies zoals het hoort te zijn met 20 weken. Mijn vriend is heel trots en blij....we wilde allebei graag een jongen maar durfde het niet uit te spreken naar elkaar...mijn schoonmoeder heeft gister meteen het eerste speelkleed gekocht waar je met autootjes op kan rijden dus heel erg leuk..Hoef nu geen kleine smurf meer te zeggen....

Liefs

Terug
Bovenaan