vandaag uiterekende datum

Hoi meiden,

vandaag is voor mij de uitgerekende datum, nou reken ik nergens op hoor. Ik heb gelezen dat slechts 5% van de kinderen wordt geboren op de datum! Maar okee, ik ben er klaar voor (mee) en het mag komen! Ik heb al meer dan 2 weken krampen, steken etc. en heb meerdere keren gedacht dat het begon. Bij de eerste was het echt duidelijk, nu weet ik het ook niet meer. Wel hoop ik dat alle voortekenen wel een doel hebben gehad, want het waren gemene steken. Nou, er zijn al vele maart moeders me voorgegaan, en ik hoop dat het geen april wordt .
Voor alle moeders die nog 'moeten' veel succes, het is wel spannend hè?

Ik vraag me nog steeds wel af hoe het allemaal gaat lopen, mijn dochter is 1,5 jaar oud, dus ik denk dat het best even druk wordt. Ik ben benieuwd. Zijn hier al ervaringsdeskundigen?

Groet van Fleur (40!)

Hoi,

Ik ben ook vandaag uitgerekend, ik heb een dochtertje en die wordt 3 april 1 jaar.
Vorig jaar was ik van haar ook 22 maart uitgerekend, dat is wel grappig maar uiteindelijk kwam ze dus pas 3 april.
Bij mij rommelt het ook al een paar dagen maar het zal wel weer even duren nog.
Ervarings deskundige ben ik dus (nog) niet maar ook voor mij zal het een drukke tijd worden.
Veel succes en geniet ervan!

Groetjes Anna

Terug
Bovenaan