vandaag uitgerekend, wie nog meer??

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Vandaag ben ik uitgerekend van ons 2e kindje.
Tot op heden nog geen krampje of iets te bekennen, helaas afwachten dus.
Van mijn zoon ben ik op de uitgerekende dag bevallen, maar denk niet dat dat nu lukt.

Als ons meisje er volgende week woensdag nog niet is dan gaan ze proberen te strippen, wil nl niet te lang doorlopen omdat bij 40 weken de placenta bij mijn zoontje al aan het verkalken was.

Nou iedereen die ook nog wacht op haar wondertje, succes!!

Linda

Nou, vandaag is ook mijn dag aangebroken!!! Maar ook hier nog geen baby in aantocht....... Wel al genoeg aan het rommelen met de voorweeën, maar niets zet door......

Gek gevoel he, dit is nu de dag waar je negen maanden naar toeleeft, en daar zit je dan met je dikke buik, vol spanning op iets wat hopenlijk gauw komen gaat.

Ik moet trouwens zo naar de verloskundige dus ben heel benieuwd of ze überhaubt ook maar iets doen. Hoop het wel wat ik wordt gek van dat vocht!!!! Krijg nu niet 1 paar schoenen meer aan.....

Nou succes vandaag!!! Zal aan je denken, en hopen dat we allebei gauw aan de beurt zijn!!

Liefs Hilma.  

Hoi Hilma,

Dus jij moet zo naar de vk, ben benieuwd.
Ik heb ook al wel voorweeen gehad, maar net als bij jou, niets zet door.

Fijn he dat vocht! Heb je net schoenen gevonden die je passen dan krijg je ze weer moeilijk aan door die dikke buik, haha.

Nou jij ook succes met wachten en wie weet......

Liefs Linda

Jij ook succes, en zoals velen menen even te moeten zeggen, waar ik nu even niets mee kan, dus maar lekker met jou deel:

Er is nog nooit een baby blijven zitten!

Liefs Hilma.

Hoihoi,

Mijn dag was dus gisteren, maar tot op heden nog geen enkel teken......
Ben woensdag nog naar de vk geweest en gewoon een afspraak voor een week later gemaakt. Zolang het lekker zit laten ze het zitten volgens mij.

Mijn eerste was ook precies op tijd. Daarnaast heb ik mezelf steeds voor de gek gehouden en gedacht dat het een week of twee eerder zou komen. Met als gevolg dat je dus het gevoel hebt dat je al heel lang zit te wachten en dat is natuurlijk gewoon struisvogelpolitiek.

Voel me ook nog wel goed hoor, ben het alleen zo vreselijk ZAT!!@!!!!
Vandaag is mijn neefje jarig dus das ook niet echt een goede datum, doe maar liever morgen dan.

Meiden ik duim ook voor jullie mee dat we dit weekend aan de beurt zijn.
Houd vol, nog effe

Groetjes,

Bons
40.1 weken

Hallo meiden
Ook hier is het vandaag de uitgerekende datum. Maar er gebeurd hier voorlopig niks hoor, buik is in alle rust!! Ons zoontje kwam 10 dagen later, dus ik ga er maar van uit dat deze er ook niet zomaar uitkomt. Maar ik heb er wel ernstig genoeg van!
Ook hier last van heel veel vocht, het kriebelt ook zo, als je even staat voelt het zo vervelend. Ik wordt as donderdag gestript, en ik ben bang dat ik dat nog wel ga halen...
Want voorweeen, wat zijn dat???
Knuf Soela

hoi hoi...
Vandaag is het ons feestje !!! 9 dec. is de (uitgerekende) datum waar ik al die maanden naar toe heb geleefd. En je weet dat het 2 weken later geboren kan worden, maar toch... Zelf hebben wij de ervaring met onze eerste, die 2 weken na de datum gehaald moest worden.
'Oh,...please... ik hoop dat dit  ons dit keer bespaart zal blijven en de baby zich nu op korte termijn spontaan aanmeld.

Ook ik troost me met de gedachten dat ons kindje iedere dag sterker wordt, maar toch...

Meiden, heel veel sterkte !!!!!!
Liefs, Annette  

Terug
Bovenaan