vandaag uitgerekend!!

Wow, ik had niet gedacht deze datum te halen, maar nu het zover is mag die kleine ook nog wel een weekje langer blijven zitten. Op een of andere manier voel ik mezelf nu zo rustig (geestelijk), ik ben het ineens niet meer zat.... Een voorteken???
Heb destijds met mn vriend lopen grappen dat hij voor elke dag overtijd een gebakje voor me zou halen. Dat wordt dus misschien nog smullen de komende week hahaha

Ben benieuwd, 10-10 lijkt me ook wel een mooie datum......

groetjes Petra
(40 weken precies)

Amai, wat spannend seg! Ik ben pas uitgerekend op 17 oktober en zit nu al echt, echt af te tellen. Maar goed dat je er zo rustig in blijft. Dat kan alleen maar goed zijn voor jou en de baby. Toch wel spannend want nu kan 't wel heel binnenkort zijn...
Succes!!!!

Hoi Petra,

Al lijkt me de hele week gebak eten heel aantrekkelijk....
Ik heb niet het geduld meer hoor! Hahahaha

Ik ben nu 'pas' 39w1d maar heb nu al zoiets van: Laat maar komen...

En stiekem hoop ik voor jou ook dat de beeb snel komt!

Liefs, Billie

Hai meiden,

Nog steeds aan de gebak hier!! Tot nu toe ook nog geen gerommel of iets dergelijks. Het lijkt zelfs of de buik rustiger is als voorheen. Ik denk dat ons kleintje gewoon nog te lekker zit.
Maar eerlijk is eerlijk, als ik naar het weer buiten kijk, blijf ik ook liever binnen. Wordt wel een beetje gek van alle familie die om de dag belt of er al iets rommelt hahaha, ga straks de voicemail instellen met een bericht dat er nog niets aan de gang is.

We wachten gewoon af (en eten er nog ffies een paar kilo bij)

allemaal succes gewenst met de bevalling!!!

groetjes Petra
(40 weken en 3 dagen)

Terug
Bovenaan