Vandaag uitgerekend.....

Hoi  mama's (in spe),

Vandaag is mijn uitgerekende datum!
Maar helaas....Nog niets te voelen. Het is alsof het nog wel even duurt!
En als ik dan al die geboorte-aankondigingen lees en die mooie foto's zie krijg ik er zo'n zin in!

Het optellen gaat nu beginnen!
Mama's, duimen jullie voor ons, 'de wachtende mama's'?

Liefs, Billie
40w

hier nog een die vandaag uitgerekend is!!
maar hier ook nog niks.
ik heb al wel veel harde buiken maar geen pijnlijke.

maar ja we zullen zien.
ik kan in ieder geval niet wachten,
vooral niet na al die aankondigingen en foto's.

succes voor degene die ook nog lopen.
en alle anderen gefeliciteerd!!!

veel liefs wendy
40wk

Ik voel met jullie meer hoor. Ik ben zelf bevallen met 40 weken en 5 dagen, en je kijkt toch uit naar zo'n datum!! Maar..... als je je kindje straks in je armen hebt, is het het allemaal waard, en maken die extra dagen echt niet meer uit...

Alvast succes met de bevalling!!

groetjes Petra
mama van Navara (09-10-08)

Hoi Billie,

Ik leef helemaal met je mee hoor. Alhoewel ik nu 'pas' 38wk ben, beginnen na al deze geboorteberichten de kriebels bij mij ook te komen. Zeker als je de 40  weken gepasseerd bent, is het toch wel spannend. Mijn tweede kwam ook te laat en ik kan me nog heel goed herinneren hoe nieuwsgierig ik was. Dat je buik zoveel rek aan kan is een wonder. En dan probeert de baby toch nog even om z'n kont de andere kant op te draaien. Daar is toch helemaal geen ruimte meer voor?

Heb je nog wel contact met je familie en je vrienden/vriendinnen? Soms durft niemand meer te bellen of met je af te spreken en dan duurt het wachten helemaal lang. Gewoon lekker afspreken, niet te ver weg natuurlijk, maar afleiding is toch wel fijn.

Succes met de laatste loodjes.

groetjes,
Marjo
38wk3dg

Hoi,

Ja, heb nog wel veel afspraken en probeer mezelf nog zo goed mogelijk te vermaken. Maar ja, wachten duurt toch lang!

Maar....wie weet begint het vannacht ;-)

Liefs!

Nou ja, ik had er al een beetje rekening mee gehouden, maar nu is het echt een feit:
Ik ben voor de 4e keer "overtijd"
Er zit dus gewoon niets anders op dan wachten.....
Ik voel echt nog helemaal niets. Maar ja, dat kan elk moment natuurlijk veranderen.

Groetjes en succes voor diegenen die ook nog moeten.

Els

Terug
Bovenaan