Vandaag uitgerekend!!!

A

Anoniem

Guest
Ongelooflijk als dan eindelijk die dag is aangebroken die al zoveel maanden in je hoofd zit.
En waar je zo naar toe leeft.
Net zoals vroeger je verjaardag maar dan nog 100x erger!
25 Oktober is aangebroken en de 40 weken.
Straks naar de Vk voor controle Brr ik krijg nu voor het eerst wat kriebels.
Ervaren jullie dit ook zo? En wie is er vandaag ook zover?

Liefs bijna Mama Natasja

Hoi!

ik ben morgen uitgerekend en inderdaad het is een hele speciale datum. Heb er ook al maanden naar toegeleefd en afgeteld. Echter bij mij geen teken te bekennen. Dus ik denk dat we er overheen gaan. De baby zal de tijd wel nodig hebben..zo houd ik me maar zoet. Maar wachten en geduld is nou niet aan mij besteed :)

Heel veel succes bij de VK vandaag! en wie weet begint het straks bij je toch te rommelen!

Groetjes, Lara
39+6

Hey Lara!

(Zo heb ik altijd al willen heten )
M'n ouders waren zelfs aan het twijfelen tussen Natasja en Lara???????
Stom, stom het is de eerste geworden.

Dus morgen is jou grote dag! Wie weet begint er vannacht wel iets?!
De vk zei dat alles er goed uitziet dus tja, afwachten maar,....
Probeer nog maar even te genieten van deze zowiezo minder dan 2wk!!

Succes! Liefs Natas

Hey Natas!

Ja, "onze"  grote dag is aangebroken he!!
Ik snap helemaal wat je bedoelt, 40 weken lang leef je naar deze toch wel magische
datum toe! Pff ik zie ons nog zitten met een positieve test en toen klonk 25 oktober nog zoo ver weg! Maar we hebben nog 11 uur tot deze dag voorbij is dus wie weet
Bij mij is alles nog zeeeeer rustig helaas...ik moet vanmiddag ook naar de VK, ze zal er wel niks over kunnen zeggen maar ik hoop echt dat hij vandaag of morgen komt.
Morgen volle maan he dus daar ga ik dan maar voor! Krijg wel steeds meer last van krampen maar dan helaas veroorzaakt door mijn darmen.
Da's ook geen pretje en elke keer heb ik weer de hoop dat het begonnen is maar helaas...

Nou meis 'hang in there en we houden contact!

Liefs Renske

Hallo!

Leuk dat je mijn naam mooi vind, vind hem ook wel mooi al zeg ik het zelf ;)
Nou het is alweer 30 okt. en bij mij nog steeds NIETS. Geen gerommel, geen slijmprop..he-le-maal niets :)
Ach...heel lang kan het inderdaad niet meer duren. Ik word alleen zo moe van het wachten...verveel me teveel dus moet me echt bezig gaan houden met iets om de tijd door te komen. Morgen komt er een vriendinnetje langs, dat is dan weer leuk tijdverdrijf

Bij jou ook nog niets???? of ben je al bevallen??

Groetjes LARA

Hey, Lara!

Ik heb nog steeds een dikke buik hoor!
Echt helemaal niks. geen gerommel geen propjes geen water,...
Rrr, ben vandaag 40wk+5 alweer
Het is echt vervelend dit lange wachten Zucht, ben gelukkig niet de enige!
Grappig, ik krijg morgen ook wat afleiding van een vriendin. Dat kan ik nu wel gebruiken!!!
Zet hem op meid! Lang zal het zeker niet meer duren!

Sterkte en we houden elkaar op de hoogte ok!
lfs Natas

Mocht je er wat aan hebben: bij mij was er ook niks van gerommel, geen voortekenen... zelfs geen harde buiken en krampjes. Ik dacht dat het nog 2 weken zou gaan duren.  En wat denk je? 's Ochtends vroeg word ik wakker omdat mijn vliezen breken, die avond heb ik onze zoon in mijn armen. Zo kan het dus ook gaan!

Terug
Bovenaan