vandaag uitgerekend!

Hallo allemaal,

Het word wel iets rustiger op het forum. Ligt iedereen stiekum al te bevallen?
Ik ben vandaag precies 40 weken en alles nog heel rustig hier. Weet wel dat dit zo kan omslaan maar de datum heeft toch altijd iets magisch.
Ben bij de vorige twee ook 'overtijd' gegaan maar had toch stiekum gehoopt bij de derde dat dit niet weer zou gebeuren. Nou ja, we wachten maar af. Gelukkig is het weer al een stuk beter, vermaak me maar een beetje in de speeltuin met mijn dochter. En achter de laptop.

Ja, is echt vervelend hè, als je over de datum gaat!!
Ik was 6 april uitgerekend, maar nog steeds no baby hier!!! Ben al gestript, maar helaas mocht dat ook nog niet helpen.
Gaan ze je binnenkort strippen als de baby niet komt? Of wacht je gewoon rustig af...
We hebben iig wel lekker weer ;-)!!!
Succes met laatste loodjes!

Groetjes Sonja
41 w + 2 d

Hallo dames,
Het rommelt de hele tijd, maar geen resultaat, alleen voorweeen. Ik moet nog 2 weken, maar de andere 2 waren ook te vroeg geboren. Dan ga je idd een beetje hopen op weer een baby die eerder komt, vooral dat het nu veel meer rommelt als bij de jongens!

Hallo dames,
Het rommelt de hele tijd, maar geen resultaat, alleen voorweeen. Ik moet nog 2 weken, maar de andere 2 waren ook te vroeg geboren. Dan ga je idd een beetje hopen op weer een baby die eerder komt, vooral dat het nu veel meer rommelt als bij de jongens!

Oudste 5 dagen over, 2e 3 dagen ervoor. En zondag uitgerekend. Ik ga dus nergens vanuit wel, dacht ik dat het wel eens eerder zou kunnen komen. Maar nu denk ik dat eigenlijk helemaal niet meer. meneer vindt het prima in mijn buik :).

Ben de 23e uitgerekend, maar sinds gisteren veel activiteit, weeen, harde buiken. Vk heeft getoucheerd, maar er was nog geen ontsluiting. Wel was de baarmoedermond zo goed als verstreken en voelde alles heel soepel aan. Vannacht heerlijk geslapen (ouderwets 8 uur) en vanmorgen ging het vrolijk verder. Ik verwacht er maar niks van, dan kan het altijd mee vallen. Oudste was 5 dagen over, de 2e 20 weken te vroeg, dus daar kan ik niet zoveel mee.

Vandaag ben ik ook officieel 1 dag over tijd. Ik dacht de hele tijd dat meneer wel iets eerder zou komen. Ik had die hoop al anderhalve week geleden een beetje opgegeven, maar nu dus echt.Hij zit duidelijk prima. Ik alleen niet meer! Ik ben het beu!

Terug
Bovenaan