Vandaag uitgerekend.

Hey meiden!

Ik ben vandaag uitgerekend en stiekem hoop je ook dat ze dan komt..

T valt me allemaal vies tegen...
T is net of je jezelf naar deze datum toe sleept en als het dan zo ver is dat je helemaal in elkaar klapt.
Ik ben ineens zo moe! Bijna te moe om m'n eigen lichaam met me mee te slepen....

Ik wil zo graag dat ze komt en ik moet ook steeds huilen omdat het nog niet zo ver is...

Hebben meer mensen last van dit neerslachtige gedoe...??

Helemaal niet meer gezellig zo :)
Dikke kus Amanda

kan het goed begrijpen hoor meid! je leeft toch 9 maanden lang naar die datum toe, en dan... niks :( ik kan nu wel heel leuk tegen je zeggen dat het binnen 2 weken echt zo ver is, maar denk niet dat je dat zo opbeurt ;) tis gewoon balen!! hopelijk snel een nieuw berichtje van je, maar dan met een ander onderwerp :p

hihi! ja dat hoop ik ook! t is al fijn als je zoiets zegt inderdaad, want iedereen zit alleen maar : kom op nog even, laatste loodjes bladiebla.... maar goed daar heb je helemaal niks aan!

Het is natuurlijk wel waar.. maar goed je koopt er niks voor :) Bedankt voor t lieve berichtje!

Kus amanda

haha idd: oe de laatste loodjes he! bijna is het zover.. nog even volhouden! ik hoor het hier ook veel... net even met man-lief de boodschappen gedaan en toen zei er iemand: nou dat zal niet lang meer duren! grrr denk ik dan haha en ik moet nog 2 weken ;) En idd iedereen bedoelt het kei-goed hoor! maar ondertussen zijn wij gewoon heeeel nieuwsgierig naar dat mini mensje dat al 9 maanden in onze buik woont ;)

Liefs!

zo herkenbaar,

ik ben vandaag precies 39 weken en ze vertelde mij telkens dat ik er rekening mee moest houden dat ze eerder zou komen maar tot dusver nog geen enkel teken.

en ben het dus ook zo vreselijk zat, vanochtend in huilen uitgebarste en een half uur lang zitten grienen bluhhhh. en idd iedereen die maar zegt kom op joh geniet er nog effe van etc bluhhhhhh.

dus ja ik herken je zo goed.

we moeten door meis nog effe.

ik herken het allemaal hahaha. ik ben maandag uitgerekend maar... ook ik vandaag behoorlijk labiel. Alles teveel en zonder reden gaan zitten huilen hahhaha zo gek zijn we nog niet toch???

manlief heeft vandaag met hulp van mijn vader en zus de laminaat vloer in de bijkeuken gelegd en ik heb van mijn ouders geweldig leuke setjes kleertjes gehad dus eigenlijk moet ik mezelf een beetje opbeuren met al deze leuke dingen en het einde inzicht.

het is idd voor ons nog maar 2 weken, de meiden van eind juli kunnen alleen nog maar hopen dat het iets eerder komt.

ik vroeg me gister wel af waaaaaaarom 9 maanden nodig zijn. kind is groot genoeg, klaar om te komen, wij zijn en klaar voor maar die kleine zit nog best en komt wanneer het komt jajaja lekker dan nu al een eigen willetje.

Ik herken je verhaal idd ook helemaal.. Ben 39 weken in verwachting en het is al twee week lang aan het rommelen in me buik..
Gister echt pijnlijke buiken gehad en dan denk je zal het nu... Nee hoor alles weer rustig en daar wordt je dan soms idd wel beetje moedeloos van. De 9 maanden vliegen voorbij maar hoe dichterbij de datum komt hoe langer het duurt vind ik.
Wat mij wel helpt is afleiding zoeken, je bezig houden met andere dingen.. Ook al is dat niet altijd even makkelijk..

KOP OP!! komt allemaal goed..

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan