Vandaag uitgerekend!

Vandaag is het dan ein-de-lijk 20 aug! Hier hebben we maanden naartoe geleefd! Vreemde dag eigenlijk, want het is nog steeds helemaal rustig :( Maar de dag is net begonnen, dus we hebben nog hoop! Gisteravond een lange wandeling gemaakt, maar heeft tot nu toe weinig effect...Nou ja, maar hopen dat de kleine niet te lang meer op zich laat wachten, kan mijn ongeduldigheid toch echt niet zo goed meer bedwingen...!
 
Geloof gelijk dat het een vreemde dag is ja, idd maanden naartoe geleefd en DE dag is aangebroken en er is nog niks anders dan anders... Maar net wat je zegt, de dag is nog maar net begonnen, hoop voor je dat het vandaag begint! Al is de kans maar klein dat je op de uitgerekende datum bevalt.. Wil je niet ontmoedigen ofzo;) Maar 1 ding weet je zeker, binnen 2 weken ben je sowieso bevallen! Heeeeerlijk vooruitzicht! Succes nog he!!
 
hhmmm wou eigenlijk dat ik de 40 weken een keer kon halen..hahaha nog nooit gered,de eerste 2 zijn met 36 weken geboren en de 3e is met 35 weken geboren.. maar ja

kan ieder geval niet langer duren dan 2 weken.....dus nog even vol houden!!!
(straks heb je waarschijnlijk last van gebroken nachten!!!) dus geniet nog van je buik voor zolang het duurd!
 
Ook voor mij de grote dag vandaag, maar geen beweging hoor! Kleintje blijft nog wel even zitten vrees ik. Ik had zoooooooo gehoopt op vandaag want ik vind het zo'n mooie datum en ben het zo ontzettend zat!!
Maar hopen op de komende dagen dan!
Succes allemaal!
 
Ook ik ben vandaag uitgerekend en afgelopen nacht had ik voor het eerst meer dan 1 wee(tje) achter elkaar met tussenpozen. Maar dat hield op en toen viel ik in slaap. Vandaag overdag de hele dag niets... Ik kan ook allang niet meer wachten en ben het ook zat. Wil gewoon m'n babytje in m'n armen hebben en van haar genieten.

Veel sterkte en geduld toegewenst. Laten we elkaar gauw kunnen feliciteren!

xxxx
 
Terug
Bovenaan