Vandaag uitgerekend.....

Lastig he, als je over tijd gaat. Heb ik met onze oudste ook gehad. Op een gegeven moment had ik zoiets van nou dan blijf je maar zitten en prompt begon het 's avonds met het breken van de vliezen. Dus probeer die knop om te zetten en geniet nog even van alles wat je nu nog wel kan wat straks niet meer zo makkelijk gaat.

succes!

Hey meid,

spannend joh! En wat is wachten moeilijk he? Ik ben aankomende vrijdag uitgerekend, alleen volgens onze eigen berekening morgen, dus begin nu ook wat ongeduldig te worden..... Maar zoals Clasce ook al zei, toch nog even genieten van alles nu en dan komt het vanzelf. Waarschijnlijk op een moment dat je er zelf net wat minder mee bezig bent :)

Sterkte met wachten!

Ik ben ook vrijdag uitgerekend en het wachten meer dan zat (mede door alle kwaaltjes). Ik had altijd het gevoel dat deze beeb eerder zou komen, maar dat gevoel is nu weg. Nu ben ik ook goed verkouden, dus nu is het toch beter als hij nog even wacht. Wat dat betreft weet ik ook niet wat ik wil haha. Maar ik ben ook zoooooooo nieuwsgierig naar de kleine!
Liefs Wendy

Ja die uitgerekende dag heeft toch iets magisch ik ben er inmiddels 6 dagen overheen.
En alle tips en tricks geprobeerd zelfs even totaal andere dingen doen om er niet mee bezig te zijn.

Maar de nieuwsgierigheid wint het elke keer weer...

Succes meiden
liefs Fiona

Wachten is zo waaardeloos, ik ben met de 1e 10 dagen overtijd bevallen, afgelopen vrijdag is onze 2e 8 dagen overtijd geboren. Het blijft balen, maar een schrale troost: als je bevallen ben, vergeet je al heel gauw dat je zo lang hebt moeten wachten.
Succes met het afwachten, hopelijk kan je ook nog een beetje genieten van het getrappel in je buik.
groetjes Fleur

Terug
Bovenaan