Vandaag uitgerekend................

Hay meiden,

Wat heb ik naar deze datum uitgekeken en wat is het snel gegaan allemaal. Nu ben ik al 40 weken zwanger en kan me haast niet voorstellen dat ik sowieso binnen twee weken mama ben........wat wilde ik dit graag en wat komt het nu dichtbij.......

Ik prijs me ontzettend gelukkig...........elke dag, ondanks dat het zwaarder wordt en ik die infectie nu heb...........ik hou nu al zoveel van mijn kleine meneertje............

nog eventjes.........

Liefs
 
Vreemd idee he? Dat je binnen twee weken een kindje in je armen hebt dat al die maanden in je buik heeft gezeten. Ik vind het ook haast niet te bevatten, al is het mijn tweede kindje. Als ik nu naar mijn zoon kijk dan denk ik echt hoe heb jij zo klein kunnen zijn...Ze zijn zo snel groot...Geniet er daarom extra van als ze nog zo klein zijn...;-)

xxx

 
hoe voel je je ivm die infectie?
Ik voel me echt zien met die blaasontsteking en hopelijk slaan de medicijnen snel aan, hopelijk blijft ons mannetje nog even zitten totdat ik weer aangesterkt ben.

Best wel onwerkelijk nog dat je binnen 2 weken gewoon je mannetje kan bewonderen.
Ben benieuwd wanneer hij zich meldt
 
Terug
Bovenaan