vandaag uitgerekend

Vandaag ben ik 40 weken. Kan het me nauwelijks voorstellen dat die negen maanden zo snel zijn gegaan... ik had niet verwacht dat hij voor de uitgerekende datum zou komen, maar hij mag vanaf nu komen, hihi.
Ik wacht wel, maar nog steeds in blijde verwachting:). Ik heb nog genoeg te doen en kan me nog niet zo veel bij het bevallen voorstellen en dat ik dat dan móet gaan doen....

Al met al duurt het nu nog maximaal twee weken en dat vind ik reuze spannend, misschien moet hij nog even een maandje langer blijven zitten, hihi.

Wie is er eigenlijk nog meer aan het wachten?
 
Ik Ik Ik

Ik wacht nog steeds.. ben morgen 41 weken en onze ukkepuk wil er maar niet uit...:( As vrijdag een afspraak in het ziekenhuis ivm inleiden.. zaterdag ochtend ga ik gestript worden en dan hopen dat meneer komt!!

x
 
Hoi Hoi,

Ja hoor hier nog een wachtende. Ik ben vandaag 40+2. Van mij mag ze ook wel komen. Vanacht een paar voor weeen gehad. Morgen gaan ze mij proberen te strippen. Ik kamp al een hele lange tijd met een ernstige verkoudheid, slapeloze nachten en een onmogelijke hoest en dat begint me enorm op te breken. Gelukkig ziet de vk dit ook want normaal strippen ze niet voor de 41 weken bij deze vk praktijk. Ik hoop dat het gaat lukken maar het ziet er dus naar uit dat we een maartkindje gaan krijgen. Ach....als we allemaal maar gezond en wel uit die bevalling komen en daarna lekker kunnen genieten van onze kleintjes. Het duurt nu echt niet lang meer..... geniet nog even van die kleine in je buik en heel veel sterkte/succes straks met bevallen....
Groetjes.
 
succes met wachten meiden, die laatste dagen duren wel lang pfff.
ik ben eerder bevallen dus het kwam toch nog onverwacht de bevalling.

Hopelijk komen jullie kleintjes snel.
 
Spannend, kan nu echt niet lang meer duren meid! Bij mij begon het 'savonds op de uitgerekende datum en de volgende dag was hij er 'smiddags!

Het kan dus nog!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Terug
Bovenaan