vandaag uitgerekend

nou ben vandaag uitgerekend maar ik denk dat de kleine meid nog even blijft zitten gelukkig hebben we de zolder af gekregen vanmorgen de laatste dingen gedaan ben benieuwd wanneer de kleine van plan is om te komen

Spannend allemaal...bij mij duurt het nog 10dagen en kan bijna niet wachten tot het zover is...best onwerkelijk nog vind ik om binnenkort met z'n drieen te zijn.

aukje

Spannend he....die laatste dagen duren lang!!
Veel succes de laatste dagen en hoop dat je snel je kleintje in je armen hebt!

Ohhh, wat ben je nog actief zo op het eind zeg! Ik vond het al een hele onderneming om met kleuter naar grote zus te gaan kijken bij de intocht van een wandeltocht waar ze aan mee deed... krukje meegenomen en lekker in de zon gezeten...

Succes! Ik ben nu 3 dagen 'overtijd' en ik vind het helemaal niet meer leuk. De vorige keer had ik een geplande keizersnede (ivm dwarsliggen) en dat heeft zo zijn voordelen...Hoewel ik het nu echt wel 'fijn' vind om gewoon te bevallen.Volgens mij ben je best positief; heel knap!

ja ik ben inderdaad positief maar dat komt ook wel omdat de andere 2 ook later waren dus ik er dan al een beetje vanuit ging dan kan het ook niet tegen vallen en ik voel me eigen nog heel erg goed kan alles nog

ja ik ben inderdaad positief maar dat komt ook wel omdat de andere 2 ook later waren dus ik er dan al een beetje vanuit ging dan kan het ook niet tegen vallen en ik voel me eigen nog heel erg goed kan alles nog

Terug
Bovenaan