Vandaag uitgerekend.....

Hey meiden,

Ik ben vandaag, op moederdag, uitgerekend... Maar tot nu toe geen enkel teken dat die kleine zin heeft om te komen. Jammer! Ik had gehoopt om op moederdag ook echt moeder te worden. Nu vandaag maar langs bij de a.s. opa en oma's. Ik ben zo nieuwsgierig naar die kleine man!!! Hoop dat hij niet te lang meer op zich laat wachten..........

ja zou wel een hele leuke dag zijn om te bevallen ik hoop er ook een beetje op was gisteren uitgerekend maar hier ook nog helemaal geen tekenen gewoon afwachten meer kunnen we niet deon

Dat had wel een heel bijzondere moederdag geworden dan...hopelijk laat de kleine niet al te lang op zich wachten.
Ik moet nog 9 dgn voordat ik uitgerekend ben,,,,het wordt allemaal steeds spannender.
ik kijk elke dag even op het forum om te kijken of er al nieuwe kleintjes bij zijn gekomen:)
suc6 met de laatste loodjes

Ik ben morgen uitgerekend en heb al een paar dagen last van verschillende harde buiken, iedere dag is de pijn weer anders, en denk ik: 'zou dit het zijn?' Vandaag wat meer last van mijn onderrug en wat zeurende buikpijn in mijn onderbuik, die soms wat feller is dan anders. Maar weeen? Ik denk het niet. kleintje is ook redelijk rustig voor zijn doen...(maar eigenlijk is het nog iets te vroeg voor hem, meestal spookt hij van 20.00 tot 23.00 uur) Het zou leuk zijn als deze op de uitgerekende dag komt, mijn moeder moet vanaf dinsdag 5 tot 14 dagen het ziekenhuis in, dus het zou wel leuk zijn als ze haar kleinzoon eerder dan dat kan zien.

Terug
Bovenaan