vandaag uitgerekend...

Ben vandaag uitgerekend, maar heb nog geen enkel gevoel dat er ook maar iets aan het gebeuren is daar beneden....Vind het wel nu heel erg spannend worden en begin ook echt tegen de bevalling op te zien! Morgen naar vk en dan mag ik kiezen of ik gestript wil worden, maar omdat ik tegen de bevalling opzie weet ik niet of ik dat wel wil.......zucht.....die ellendige hormonen ook! Die kunnen je zo besluiteloos maken!

ach ja, het einde is in zicht! Over strippen kan ik je niks vertellen, ik weet zelf ook niet of ik dat zou willen, maar meer uit principe dan dat ik op zie tegen de bevalling.
In ieder geval veel sterkte en succes!

Spannend he, ik wordt ook elke keer wakker met: 'he jammer, ik voel nog niks'...
Ik begrijp dat strippen alleen werkt als je lichaam & kindje er al klaar voor zijn, anders heeft het ook geen effect. Maar geen ervaring mee. Maar is het proberen waard toch? Als hij/zij er nog niet aan toe is, blijft-ie toch wel zitten! En die bevalling moet toch een keertje..... (hoewel het ons zoooo meeviel de 1e keer!)

Rare dag! Ik zou toch proberen om niet te veel tegen de bevalling op te zien, dat werkt alleen maar in je nadeel.. Het moet toch gebeuren en het komt allemaal heus goed! (ik heb er al 2 achter de rug dus ik weet wel waar ik t over heb..) Maar goed, ik weet ook wel dat je verstand en gevoel, icm hormonen nooit echt samen werken! Geniet nog even van je bolle, bewegende buik en heel veel succes met de laatste loodjes en de bevalling! Je kunt het!

Terug
Bovenaan