Vandaag uitgerekende datum

Nou de titel zegt het al, vandaag zou het moeten gebeuren maar ik heb niet de indruk dat het al zover is. Ik eet me helemaal suf aan de ananas die bij appie vorige week in de bonus was ( speciaal voor mij denk ik) en ga ik mezelf zo maar eens trakteren op een voetmassage (of eigenlijk een olifantenpoten massage want daar lijkt het meer op) misschien gelijk mijn teennagels opnieuw laten lakken dat staat wat netter in het ziekenhuisbed. De kleine meid moet wel snel komen want zaterdag wordt de oudste 6 en ik zou het echt niet leuk voor haar vinden als ze haar nieuwe zusje voor haar verjaardag krijgt. Dus duim allemaal met me mee dat het zo snel mogelijk begint.

ik was 2 dagen geleden uitgerekend hier ook nog geen tekenen dat het gaat beginnen ben maar aande tuin begonnen met werken dan is dieook weer netjes ik hoop voor je dat ze snel komt

Ik was gisteren uitgerekend, en ook al aan de ananas gezeten, hihi. Het werkt alleen niet.....
Die olifantenpoten zijn ook heel herkenbaar, gelukkig is het slipperweer. Geniet van de voetmassage, en ik hoop dat het bij ons snel begint!

Terug
Bovenaan