Vandaag uitgerekent!

Het is zover, de datum waar ik dan al maanden naar heb uitgekeken. Ik ga er maar vanuit dat ik niet bij de 5% hoor die vandaag ook daadwerkelijk bevalt...maar je weet het nooit! Ik heb enorm last van slapeloze nachten waardoor ik moe ben en heb ook regelmatig harde, pijnloze buiken. Maar verder voel ik me eigenlijk best wel goed en heb niet zo last van andere kwaaltjes. Daardoor heb ik het gevoel dat het nog wel even duurt. Hoe is het met de andere nog zwangere dames? Of is iedereen al aan het puffen!

Nou meiden! Nog even....hang on en daarna....Girlpower!!!

liefs

Hier is alles weer rustig...gistermiddag heel even geslapen, vannacht redelijk geslapen (maar 1x eruit geweest). Stiekem toch de hoop dat ik weer weeen zou krijgen, maar helemaal niks.

Mannetje kwam vanochtend nog even informeren of alles rustig in het buikje is...ja helaas.
Hier ook weing kwaaltjes eigenlijk, alleen mentaal ging het gister en vandaag niet zo lekker, was na een nacht weeen doodmoe en zo teleurgesteld. Maar ja straks maar even mijn zinnen verzetten en flink aan de schoonmaak, van stilzitten word ik helemaal kriegelig op dit moment.

Dan toch maar zaterdag zoals afgesproken?

nou was ik maar aan het puffen...heb vanacht wel weeen gevoeld..ze zeggen dat je het gelijk herkent nou da is dus zo..het deed niet gruwelijk zeer maar ik werd er elke keer wel wakker van en voelde het goed en had ietsje bloedverlies...alleen nu net als ik vaak gelezen heb is er nu niks meer te bekennen...dus ik wacht maar af vind het zo stom om hiervoor de vk te bellen...dus ik hoop met heel mijn hartje dat het door gaat zetten...en jullie gaan ook voor zaterdag hahaha nou dat is mijn uitgerekende datum zou leuk zijn!!! ik hoop voor jullie ook dat jullie snel je kindje in de armen kunnen houden ...ik ga duimen dat het voor ons nu toch echt snel gaat beginnen en dat wij straks ook ons kindje hier kunnen vermelden!!!!!!! heel veel liefs

Hey meiden!

Net een super "nesteldrang schoonmaak aanval" gehad! Alles blinkt: wc's schoon, bed verschoond, gedweilt in het hele huis, keuken een klein beurtje,de was bijgewerkt en vanmiddag nog even boodschapjes doen!
Wat een simpel leven hebben we nu eigenlijk he! Ik probeer ook niet te veel stil te zitten, al ga ik vanmiddag toch even een dutje doen en ik wil nog een borduur werkje afkrijgen voor de kleine uk! En dan mag het echt komen...
Nou zaterdag lijkt me heel gezellig als we dan eens wisten dat we met z'n drieeen bezig waren.... Ik zeg GIRLPOWERRRRRRRRRR!!

liefs!

Hier nog iemand waar het vandaag de uitgerekende datum is...en nog niets aan de hand!
Hier duurt het denk nog wel een week of 2...wel zullen zien.
Ben het wel zat...maar ja, daar kunnen we weinig aan veranderen!

De kleine ligt wel heel erg ver ingedaald, maar ja, dat zegt niets over hoe snel ik ga bevallen!

Sterkte met de laatste loodjes voor wie nog niet bevallen is!

Nou ga ik denk ik echt iets doen...was na het douchen toch weer op bed gaan liggen. Lekker warm en toch weer een uurtje slaap meegepikt. Heb de was maar beneden in het zicht neergezet. En ga zo echt de stofzuiger maar eens pakken. De afgelopen weken ontzettende nesteldrang gehad maar dat is nu nergens meer te bekennen...

Vandaag ben ik uitgerekend...precies de dag dat ik eigenlijk niet wil bevallen, mijn vaders verjaardag. En ja hoor, sinds een uur weer fijn weeen. Maar na het fiasco van afgelopen week (halve nacht weeen om de 7 min en daarna niks meer) moet ik eerst maar eens zien hoe dit verder afloopt.

Heb zelfs mijn man nu maar niks verteld, anders is hij weer zo teleurgesteld. Weet niet hoe alert hij is, maar misschien heeft ie het wel door, aangezien ik om 7 uur `s morgens al aangekleed beneden zit ( de laatste keer dat dat gebeurde was november toen ik nog werkte).

Nu maar hopen dat het doorzet, iemand nog tips? Ben zo in staat om 10x de trap op en af te rennen...

Gewoon doen dan, je weet maar nooit!! :D Misschien helpt het! Ik hoop voor je dat het doorzet, al hoewel ik dan weer wel snap da het niet zo fijn is om juist op deze dag te bevallen!
Nou meis zet m op!!

Liefs

Terug
Bovenaan