Vandaag uitgrekend

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

wie lopen er ook allemala nog rond,ben vandaag uitgerekend en aangezien ik heel de tijd riep volgens mij komt ie eerder is dit dus een flinke domper dat ik hier nog zit.ze zeggen wel veel jongens laten op zich wachten.nou ben ik blij mee.voiel van alles ,eergisteren dacht ik al aan de gang te gaan snachts ,maar nee hoor was gewoon gestopt.moet morgen naar vk ben benieuwd,maar hoop toch dat vandaag stiekem mijn vleizen spontaan breken net als bij de 1e,dan weet ik zeker dat het gaat beginnnen.sorry voor het klagen maar ben het ook al beu vanaf week 32 .wie nog meer? en wie waren er ook zwanger van jongens en waren te laat. gr wendy 40 wk

Hoi Wendy,

Ik ben er ook nog steeds hoor. Ik ben vrijdag 30-11 uitgerekend, maar ik heb zo'n gevoel dat ik toch maar naar het december forum moet gaan verhuizen helaas. Ik zeg ook al een tijdje dat het eerder gaat komen, maar het ziet er nog niet naar uit. Ook ik heb al een aantal keren gedacht dat ik ging beginnen, maar dan gaat het in de loop van de nacht bijvoorbeeld weer over helaas. Ik moet morgen weer naar de vk en dan maar kijken wat ze zeggen. Houd je me op de hoogte? Veel succes mocht je intussen wel gaan bevallen.

Groetjes Andrea
39w5d

Hoi!

Die laatste loodjes kunnen echt zwaar zijn, daar weet ik alles van. Mijn dochter werd geboren met 38 wkn en 5 dgn, dus we gingen er eigenlijk van uit de deze ook iets eerder zou komen. Vanaf 38 wkn had ik al volop voorweeën, maar uiteindelijk is Finn pas met 41 wkn en 5 dgn geboren! Ga er dus maar vanuit dat het nog even kan duren.
Succes!!

groetjes,
Ikke mv 2!!

Tja, die laatste loodjes.... Blij dat ik daar eindelijk vanaf ben....
Ook ik dacht dat mijn kleine eerder zou komen, maar mnr besloot een weekje langer dan gepland te blijven zitten...
Als je vanaf week 36 (verlies slijmprop) zit te wachten dan duren die laatste weken erug lang...
Maar, bij mij klopt het dus wel: mijn jongen was gewoon lui, en mijn eerste ook een beetje; mijn eerste zoon werd met 40w3 geboren...

Ik wens iedereen veel sterkte met de laatste loodjes!

Liefs Nika

hoi

Nou we zijn weer een dag verder en nog nix,vanmiddag naar de vk toe.ik hoop dat ze iest van kunnen strippen maar ga daar maar niet van uit.bah wachten duurt zo lang.ga ook al maar naar het dec forum denk ik. gr wendy 40.1wk

Hoi Wendy,

waarom dacht jij dat jouw kleintje eerder zou komen?
Ik heb nl. ook dat gevoel, ben nu 35 weken en 4 dagen...
Raar, maar heb alle dagen harde buiken en een drukkend gevoel. Precies dat ons kleintje eruit wil komen, hehe...

Ik hoor hier eigelijk niet thuis, maar kwam toch even piepen...

Liefs,
van ons...

hoi

nou vanmiddag vk geweest,en ik had gelukkig al 1 cm ontsluiting en ben gestript.sinds 4 uur wat onrtig gevoel en wat steken in mijn rug gehad dus hoop dat het gewerkt heeft. gr wendy 40.1wk

Ooooohhhh spannend!!!
Ik zal voor je duimen dat het doorzet en dat je een voorspoedige bevalling mag hebben!

liefs nika

Terug
Bovenaan